Bugünden itibaren birbirine dolaşmış kablolar arasında boğuşmak yok. Çalıştırdığında inanamayacağın bir ses kalitesi ve 4 saat kesintisiz şarj süresiyle mükemmel bir müzik deneyimi var, üstelik kablosuz bağlantı ile.

FESTİVAL HER YERDE

Freesound FS08 ergonomik ölçüleri sayesinde çantanıza bile sığabilir. Ancak ölçülerine yağmen yüksek teknoloji ile donatılmıştır. Sizinle her yere gelebilir. Açıkalanda muazzam bir performans gösterir.

Artık partiyi dilediğiniz yere götürebilirsiniz.

70 Yorum
  1. Rıdvan 1 sene önce

    Wi-fi baglanim yapamıyorum

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Merhaba

      Cihazınızın bağlantısı wifi ile yapılmamaktadır.Bluetooth bağlantısı ile bağlantı sağlamanız gerekmektedir.

      • Dora 1 sene önce

        Şarj için girişini bulamıyorum

        • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

          Merhaba

          Ön kısımdaki yatay kısmı tırnak girişinden kaldırın lütfen.Şarj kısmı bu yumşak plastiğin altındadır.

  2. Ahmet 1 sene önce

    bim de aldığım fs08 cihazı az ses veriyor sanki 20 tlk pc hoperlörü gibi

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Cihazın + tuşuna basıldığında ses seviye artacaktır.Normal ses seviyesi artmaz , ses kısık kalırsa cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.Cihazınız ile ilgili aksaklık olduğu takdirde ivedilikle çözülecektir.
      Teknik Servis Adresimiz :
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      NU : 20-22
      Esenyurt –İSTANBUL
      Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
      Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834

  3. Mert ekiz 1 sene önce

    Ürünü alalı bir ay olmadı
    Bas kısmından cızırtı geliyor ne yapmam gerekiyor?
    Garantiye yollasam kaç günde geri gelir ve garanti kapsamında degişimmi oluyor yoksa onarımmı ?

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Cihazı aşağıda belirttiğimiz adrese göndermenizi rica ediyorum. Cihaz tarafımıza ulaştığında en kısa zamanda tamiratı yapılacaktır
      .Teknik Servis Adresimiz :
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      NU : 20-22
      Esenyurt –İSTANBUL
      Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
      Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834

  4. İsmail 1 sene önce

    Merhaba, polosmart bluetooth kulaklığımı windows işletim sistemli bilgisayardan kullanabilmem için driver istiyor ancak online bulamıyor ve driver desteği bulamadım. link verirseniz ya da windows ile nasıl kullanacağımı belirtirseniz müteşekkir olacağım.

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Merhaba
      Herhangi bir driver uygulaması bulunmamaktadır.Bilgisayarınızda Windows işletim sistemi içerisinde bulunan bluetooth arama modunda cihaz taratma yaptığınızda cihaz görünecektir.Aksi takdirde Windows işletim sisteminizin bluetooth eklendi yazılımında aksaklık olduğunu belirtmek isteriz.

  5. ayyüce 1 sene önce

    sanırım cihazın şarjı bitti kablosuyla birlikte prize taktım ama anlam veremediğim bir şekilde dıt dıt diye ötmeye başladı. tekrar açtığımda da şarkı çalarken ya çalmazken fark etmez aynı şekilde ses çıkarıyor bu tam şarj olmadığı anlamına mı geliyor

    • TT Teknoloji Destek 12 ay önce

      Merhaba

      Farklı bir micro usb şarj kablosu ile şarj ediniz.Aksaklık devam ediyor ise belirttiğim adrese ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  6. okan 1 sene önce

    ürünü bugün aldım laptop bağlanmıyor şarjan olabilir mi

    • TT Teknoloji Destek 12 ay önce

      Merhaba
      Bilgisayarınız Windows 7 ve aşağısı ise bluetooht bağlantısı dosya aktarımı için olabilir.Windows 8 ve yukarısı ise , FS08 SPEAKER farklı bir cihaza bağlı olabilir.Bunu kontrol etmenizi rica ediyorum.Aksaklık devam ediyor ise cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  7. sedat 1 sene önce

    Free soond BİM almıştım. Ses iyi kullanıyorum. Fakat tın tın diye bir elektronik ses veriyor açıkken arada ne yapmak gerekli

    • TT Teknoloji Destek 12 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  8. Fatih 12 ay önce

    Şarja taktığımda kırmızı bir ışık yanmaya başladı, batarya dolduğunda ışığın söneceğini veya başka bir renkte ışık yanacağını düşünerek beklemeye başladım ancak hoparlör üç saati aşkın süredir şarjda ve halen kırmızı ışık yanıyor. Kullanım kılavuzunda bataryanın yaklaşık iki saat içerisinde dolacağı yazıyor. Batarya dolduğunda, cihaz bir uyarı veriyor mu yoksa iki saat kadar şarj edip, tamamen dolup dolmadığına bakmaksızın şarjdan çıkarmalı mıyım?

    • TT Teknoloji Destek 11 ay önce

      Merhaba
      2 saatlik şarj süresi sonunda cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.Herhangi bir problem olmayacaktır.

  9. Akif KULAÇ 12 ay önce

    Merhabalar ürünü BİM’den almıştım yaklaşık 2 aydır memnun bir şekilde kullanıyordum bugün birden aşırı şekilde cızırtı yapmaya başladı 2 sefer kapatıp açtım ama şimdi de ses kesilmeleri yaşanıyor.

    • TT Teknoloji Destek 11 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  10. Mukaddes 12 ay önce

    Ben cihazı bim den aldım şarj takıyorum cihaz açık vaziyette fakat kırmızı ve mavi ışık yanıp sönüyor. Normalde şarj etmediğim zamanda da aynı şekilde kırmızı mavi ışık yanıyor. Anlayamadım şarj oluyor mu şimdi?

    • TT Teknoloji Destek 11 ay önce

      Merhaba
      Kırmızı mavi ışık yanıp sönmesi bluetooth modunun açık olduğunu gösterir.Cihazınız bluetooth taraması moduna otomod da geçmektedir.Bluetooth taraması yaparken aynı anda şarj olmaktadır.

  11. atilla bey 11 ay önce

    cihazdan bugün iki tane aldım . cihazı nasıl şarj edebileceğim konusunda kullanım kılavuzunda bir bilgi mevcut değil. sadece bilgisayara bağlayarak mı şarj edebilirim. yoksa telefon şarj aleti ile doğrudan prize de takabilir miyim.

    • TT Teknoloji Destek 11 ay önce

      Merhaba
      Telefon adaptörü ve bilgisayarınızda bulunan usb girişi ile şarj edebilirsiniz.

  12. Arda 11 ay önce

    Cihaza sd card taktığımda mode değiştirdiğim halde şarkı başlamıyor nedeni nedir ?

    • TT Teknoloji Destek 11 ay önce

      Merhaba
      Micro sd hafıza kartınızın içindeki müziğin formatı MP3 olması gerekli.Müzik listeniz herhangi bir dosya içerisinde olmaması gerekli.Hafıza kartınızı taktıktan ve mod değiştirdikten sonra play tuşuna basmalısınız.

  13. Adm 11 ay önce

    Ürün sürekli bluetooth ayarında
    Usb takınca da bazen çalıyor kendiliğinden tekrar artık çalmıyor bir süre sonra yada hiç çalmıyor
    M tuşundan çıkmaya çalışıyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim

    • TT Teknoloji Destek 10 ay önce

      Merhaba
      Ürününüzü incelememiz içi aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı ücretsiz göndermenizi rica ediyoruz

      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

      • Adm 9 ay önce

        Ürünü şimdi de blutoth ayarında kullanamıyorum
        Geçen gonderdigin ürün inanın ne kadar süre sonra geldi hatırlamıyorum dahi
        Uzun sürdü
        1ay oldumu emin değilim ama çok uzun sürdü
        Blutoth da artık göremiyorum
        Not
        Ürün elime ulaştıktan sonra yeni kullanıyorum
        Durum bu
        Orda kontrol edilirken acaba bu kontrol edilmeden mı gönderildi
        Usb çalıyor artık ama blutoth yok şimdi
        Blutoth etkin diyor ama telefonlarda görülmüyor

        • Adm 9 ay önce

          Isin kotu tarafi bu ürünü aldım ama daha kullanamadım
          Acaba ne zaman nasip olacak sağlıklı kullanmak
          Servisten gelen ürün nasil arizali olabiliyor onu anlayabilmiş değilim
          Ürünü aldığım tarihi belirten fıs kayıp servisten geri gelmedi
          Bi daha gönderince fıs yok işlem yapmıyoruz demezsiniz diye düşünüyorum
          Birde bu uzun süren servis hizmetiniz garanti süresine eklenir umarım bu kadar uzun sürmemeli

        • TT Teknoloji Destek 8 ay önce

          Merhaba

          Sizlere konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.

  14. Batuhan G. 11 ay önce

    İyi günler. Bu cihazı (Freesound FS08) Bim’den aldım ve gayet güzel kullanıyordum. Bugün ilginç bir şey oldu; hafıza kartından müzik dinliyordum ve mod değiştirme sesini duydum. Ardından hoparlörün üzerindeki led söndü ve çalışmamaya başladı. Kapanmıyor, açılmıyor, hiçbir şey yapamıyorum. İnceleyebilirseniz çok mutlu olurum.

    • Batuhan G. 11 ay önce

      Sorun çözüldü, cihazı güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı. Pili de bitmemişti, ilginç.

    • TT Teknoloji Destek 10 ay önce

      Merhaba
      Ürününüzü özenle inceleyeceğiz.Konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için aşağıda belirtilen adresimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  15. Batuhan G. 11 ay önce

    Sorun çözüldü, güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı.

    • TT Teknoloji Destek 10 ay önce

      Merhaba

      Aksaklık olması halinde teknik desteğimiz her daim sizin hiç hazır bulunmaktadır.

  16. ekrem 11 ay önce

    Bu hoparlörün içinde kaç watt değerinde güç vardır? Hiç bir yerde yazmıyor Streo mu ve kaç watt

  17. şaner 10 ay önce

    Ürünü nasıl şarj etmeliyim Kapalı iken mi açık iken mi ?
    şarj olmaya başladığını nasıl anlayacağım ?
    ışık vs yanacak mı ?

    şu anda kapalı iken şarja taktım herhangi bir ışık yanmıyor. şarj oluyor mu şu anda

    • TT Teknoloji Destek 9 ay önce

      Merhaba

      Cihazınızı kapalı konumda iken şarj ediniz. Şarj esnasında kırmızı ışık yanmalıdır. Işık yanmıyor ise daha teknik servisimize yönlendirmenizi rica ediyorum.

      Teknik servis adresimiz :
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  18. Kübra 10 ay önce

    Merhaba ürünü memnun bir şekilde kullanırken bi anda telefona baglanmamaya başladı M tuşundan mod değiştirmeye çalıştım ama olmadı ne yapabilirim

    • TT Teknoloji Destek 9 ay önce

      Merhaba

      Cihazınızın detaylı incelenmesi ve aksaklığın giderilmesi için teknik servisimize gönderiniz.

      Teknik servis adresimiz :

      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  19. TT Teknoloji Destek 9 ay önce

    Merhaba

    Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz.Cihazınızda karışık şarkı çalma modu bulunmamaktadır.

  20. hasan 6 ay önce

    merhabalar ;
    cihazımı telefon ile bleutooth bağlantısı sağladığım herhangibir problem yok ancak pc üzerinden balandığım da kesit kesit ses veriyor. ayrıca çağrı cevaplama ( mikrofon ) özelliği çalışmıyor . acaba resset atsam düzelir mi reset nasıl atılıyor destek olur musunuz ?
    iyi çalışmalar…

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Cihazınız ile mekanik bir problem olabilir. Teknik servisimizce kontrol edilebilmesi için aşağıda belirttiğim teknik servis adresimize göndermenizi rica ediyorum. Kargo ücretsizdir. İsim soyisim, adres, telefon numarası mutlaka belirtiniz.Arızayı ve açık adresinizi not olarak yazıp cihazın üstüne yapıştırınız

      T T teknoloji A.Ş.
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  21. ERKAN YILMAZ 5 ay önce

    Merhabalar free sound cihazı almıştım şuan dıt dıt diye bir ses geliyor acaba bu cihazı resetleme nasıl yapılıyor bim den almıştım fişi kayıp ettim garanti kapsamına giriyor mu alalı 6 ay falan oldu

    • Yazar
      admin 4 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  22. Burak 5 ay önce

    Merhabalar. Bir kaç gün önce aldım ses kalitesi fiyatının oldukça üzerinde.Ancak bi kullanım kılavuzu olsa iyi olurdu hangi tuş ne işe yarıyor nasıl bluetooth eşleştirme moduna dönüyor kurcalayıp bozmak da istemiyorum bilgisayara 2 kez şansa bağladım ama hangı tuşa basıp bağladıgımı bile bilmiyorum 🙁

    • Yazar
      admin 4 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  23. Gökhan 3 ay önce

    Merhaba üründen 2 tane aldım fakat ikisini birbirine bağlayamıyorum aynı anda çalıştırmam bağlamam mümkün mü acaba yardımcı olur musunuz ?

  24. Muhammed 3 ay önce

    Merhaba,
    Bu cihazı Bim’den yeni aldım herşeyi normal çalışıyor ancak, tek usb girişi algılamıyor flaşı fat 32 ye fat 16 ya alıyorum başka flaşları deniyorum flaşları algılamıyor bi tuşa mı basmamız gerekiyor bendeki cihazmı arızalı yardımcı olursanız sevinirim.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Cihazınla USB den müzik dinlemek istediğinizde aşağıdaki koşulları sağlayınız.

      -Müzik dosyalarınız harici olarak Flashdisk içerisinde olması gerekli.
      -Müzik dosyalarınız toplu bir klasör içerisinde olamaması gerekli.
      -Flashdisk içerisinde başka bir dosya bulunmaması gerekli.

  25. Furkan 3 ay önce

    Merhabalar ben ürünü BIM den aldım ürünün arka tarafındaki hoparlörden ses çıkmıyor.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba
      Cihazınızın aksaklığı servisimiz tarafından giderilecektir.
      Aşağıda belirttiğimiz servis adresimize ücretsiz kargo ile gönderim sağlamanızı rica ediyoruz.
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  26. Sami Utku 3 ay önce

    Free Sound Bluetooth Hoparlör fiyatı ne kadar

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Satış fiyatlarımızı POLOSMART.COM internet sitemizden öğrenebilirsiniz.

  27. Nesrin 3 ay önce

    Merhaba yaklaşık 3 hafta önce aldım ilk haftalar çok iyiydi fakat son zamanda şarkı kesiliyor ve dıt dıt dıt diye ötüyor şarj %50 nin altına düşünce oluyor bu neden olur şarjı az olduğu için mi?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Müzik keyfinizin yarıda kesilmemesi için şarj azaldıkça sinyal verecektir. Bu normal bir durumdur.

  28. ismail 3 ay önce

    Merhabalar, freesound FS08 hoparlör açılırken ve kapanırken yüksek sesli açılma ve kapanma sesi çıkarıyor hoparlörün sesini kısmama rağmen bu seste hiç azalma yok. bu sesi nasıl kapatabilirim.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Hoparlörünüzün açma-kapama sesi sabit olup açıp kısılmamaktadır.

  29. Ahmet Aydın 3 ay önce

    model TG113 MM02XPRO cihazı teknosadan aldım ana kartı yandı acaba anakart sipariş versem gönderebilirmisiniz.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Ürünleriniz için , yasal prosedür gereği iç parça satışı/temini sağlayamıyoruz.

  30. Ahmet Aydın 3 ay önce

    cihazı göndersem tamir edilebilirmi

  31. Metin 3 ay önce

    Merhaba bimden almış olduğum freesound bluetooth hoparlör şarj olmuyor..Kırmızı ışık da yanmıyor haliyle.Ürünün fişini kaybettim,garanti belgesiyle gönderim yapabilir miyim ?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Servisimiz faturasız ürünlere işlem yapmamaktadır.
      Fakat konu ile ilgili mağduriyetin giderilmesi adına size yardımcı olmaya çalışacağız.
      Cihazınız ile ilgili kurulum destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  32. Sefa 2 ay önce

    Merhaba cihazı 1 hafta kadar önce aldım çok güzel bir cihaz ses seviyesi tatmin edici size aux ile ilgili bir soru sormak istiyorum cihazda bilgisayardan film izlerken bir yandan şarj etsem sorun olur mu ?

    • TT Teknoloji Destek 1 ay önce

      Merhaba

      Kulaklığınızı , şarj esnasında kullanmamanızı öneriyoruz. Kulaklığınız şarjda iken , ürünü kullanmanız batarya ömrünü kısaltacaktır.

  33. YAKUP TUNÇEL 2 ay önce

    lütfen kullanma kılavuzu gönderir misiniz. bluetooth hoparlör fs08
    freesound fs08

    • TT Teknoloji Destek 1 ay önce

      Merhaba

      FREESOUND FS08 SPEAKER kullanım kılavuzu mail adresinize gönderilmiştir.

Bir cevap bırakın Batuhan G. Cevabı iptal etmek için tıklayın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?