
Bugünden itibaren birbirine dolaşmış kablolar arasında boğuşmak yok. Çalıştırdığında inanamayacağın bir ses kalitesi ve 4 saat kesintisiz şarj süresiyle mükemmel bir müzik deneyimi var, üstelik kablosuz bağlantı ile.
FESTİVAL HER YERDE
Freesound FS08 ergonomik ölçüleri sayesinde çantanıza bile sığabilir. Ancak ölçülerine yağmen yüksek teknoloji ile donatılmıştır. Sizinle her yere gelebilir. Açıkalanda muazzam bir performans gösterir.
Artık partiyi dilediğiniz yere götürebilirsiniz.
Wi-fi baglanim yapamıyorum
Merhaba
Cihazınızın bağlantısı wifi ile yapılmamaktadır.Bluetooth bağlantısı ile bağlantı sağlamanız gerekmektedir.
Şarj için girişini bulamıyorum
Merhaba
Ön kısımdaki yatay kısmı tırnak girişinden kaldırın lütfen.Şarj kısmı bu yumşak plastiğin altındadır.
bim de aldığım fs08 cihazı az ses veriyor sanki 20 tlk pc hoperlörü gibi
Cihazın + tuşuna basıldığında ses seviye artacaktır.Normal ses seviyesi artmaz , ses kısık kalırsa cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.Cihazınız ile ilgili aksaklık olduğu takdirde ivedilikle çözülecektir.
Teknik Servis Adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
NU : 20-22
Esenyurt –İSTANBUL
Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834
Ürünü alalı bir ay olmadı
Bas kısmından cızırtı geliyor ne yapmam gerekiyor?
Garantiye yollasam kaç günde geri gelir ve garanti kapsamında degişimmi oluyor yoksa onarımmı ?
Cihazı aşağıda belirttiğimiz adrese göndermenizi rica ediyorum. Cihaz tarafımıza ulaştığında en kısa zamanda tamiratı yapılacaktır
.Teknik Servis Adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
NU : 20-22
Esenyurt –İSTANBUL
Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834
Merhaba, polosmart bluetooth kulaklığımı windows işletim sistemli bilgisayardan kullanabilmem için driver istiyor ancak online bulamıyor ve driver desteği bulamadım. link verirseniz ya da windows ile nasıl kullanacağımı belirtirseniz müteşekkir olacağım.
Merhaba
Herhangi bir driver uygulaması bulunmamaktadır.Bilgisayarınızda Windows işletim sistemi içerisinde bulunan bluetooth arama modunda cihaz taratma yaptığınızda cihaz görünecektir.Aksi takdirde Windows işletim sisteminizin bluetooth eklendi yazılımında aksaklık olduğunu belirtmek isteriz.
sanırım cihazın şarjı bitti kablosuyla birlikte prize taktım ama anlam veremediğim bir şekilde dıt dıt diye ötmeye başladı. tekrar açtığımda da şarkı çalarken ya çalmazken fark etmez aynı şekilde ses çıkarıyor bu tam şarj olmadığı anlamına mı geliyor
Merhaba
Farklı bir micro usb şarj kablosu ile şarj ediniz.Aksaklık devam ediyor ise belirttiğim adrese ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
ürünü bugün aldım laptop bağlanmıyor şarjan olabilir mi
Merhaba
Bilgisayarınız Windows 7 ve aşağısı ise bluetooht bağlantısı dosya aktarımı için olabilir.Windows 8 ve yukarısı ise , FS08 SPEAKER farklı bir cihaza bağlı olabilir.Bunu kontrol etmenizi rica ediyorum.Aksaklık devam ediyor ise cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Free soond BİM almıştım. Ses iyi kullanıyorum. Fakat tın tın diye bir elektronik ses veriyor açıkken arada ne yapmak gerekli
Merhaba
Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Şarja taktığımda kırmızı bir ışık yanmaya başladı, batarya dolduğunda ışığın söneceğini veya başka bir renkte ışık yanacağını düşünerek beklemeye başladım ancak hoparlör üç saati aşkın süredir şarjda ve halen kırmızı ışık yanıyor. Kullanım kılavuzunda bataryanın yaklaşık iki saat içerisinde dolacağı yazıyor. Batarya dolduğunda, cihaz bir uyarı veriyor mu yoksa iki saat kadar şarj edip, tamamen dolup dolmadığına bakmaksızın şarjdan çıkarmalı mıyım?
Merhaba
2 saatlik şarj süresi sonunda cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.Herhangi bir problem olmayacaktır.
Merhabalar ürünü BİM’den almıştım yaklaşık 2 aydır memnun bir şekilde kullanıyordum bugün birden aşırı şekilde cızırtı yapmaya başladı 2 sefer kapatıp açtım ama şimdi de ses kesilmeleri yaşanıyor.
Merhaba
Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Ben cihazı bim den aldım şarj takıyorum cihaz açık vaziyette fakat kırmızı ve mavi ışık yanıp sönüyor. Normalde şarj etmediğim zamanda da aynı şekilde kırmızı mavi ışık yanıyor. Anlayamadım şarj oluyor mu şimdi?
Merhaba
Kırmızı mavi ışık yanıp sönmesi bluetooth modunun açık olduğunu gösterir.Cihazınız bluetooth taraması moduna otomod da geçmektedir.Bluetooth taraması yaparken aynı anda şarj olmaktadır.
cihazdan bugün iki tane aldım . cihazı nasıl şarj edebileceğim konusunda kullanım kılavuzunda bir bilgi mevcut değil. sadece bilgisayara bağlayarak mı şarj edebilirim. yoksa telefon şarj aleti ile doğrudan prize de takabilir miyim.
Merhaba
Telefon adaptörü ve bilgisayarınızda bulunan usb girişi ile şarj edebilirsiniz.
Cihaza sd card taktığımda mode değiştirdiğim halde şarkı başlamıyor nedeni nedir ?
Merhaba
Micro sd hafıza kartınızın içindeki müziğin formatı MP3 olması gerekli.Müzik listeniz herhangi bir dosya içerisinde olmaması gerekli.Hafıza kartınızı taktıktan ve mod değiştirdikten sonra play tuşuna basmalısınız.
Ürün sürekli bluetooth ayarında
Usb takınca da bazen çalıyor kendiliğinden tekrar artık çalmıyor bir süre sonra yada hiç çalmıyor
M tuşundan çıkmaya çalışıyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim
Merhaba
Ürününüzü incelememiz içi aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı ücretsiz göndermenizi rica ediyoruz
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Ürünü şimdi de blutoth ayarında kullanamıyorum
Geçen gonderdigin ürün inanın ne kadar süre sonra geldi hatırlamıyorum dahi
Uzun sürdü
1ay oldumu emin değilim ama çok uzun sürdü
Blutoth da artık göremiyorum
Not
Ürün elime ulaştıktan sonra yeni kullanıyorum
Durum bu
Orda kontrol edilirken acaba bu kontrol edilmeden mı gönderildi
Usb çalıyor artık ama blutoth yok şimdi
Blutoth etkin diyor ama telefonlarda görülmüyor
Isin kotu tarafi bu ürünü aldım ama daha kullanamadım
Acaba ne zaman nasip olacak sağlıklı kullanmak
Servisten gelen ürün nasil arizali olabiliyor onu anlayabilmiş değilim
Ürünü aldığım tarihi belirten fıs kayıp servisten geri gelmedi
Bi daha gönderince fıs yok işlem yapmıyoruz demezsiniz diye düşünüyorum
Birde bu uzun süren servis hizmetiniz garanti süresine eklenir umarım bu kadar uzun sürmemeli
Merhaba
Sizlere konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
İyi günler. Bu cihazı (Freesound FS08) Bim’den aldım ve gayet güzel kullanıyordum. Bugün ilginç bir şey oldu; hafıza kartından müzik dinliyordum ve mod değiştirme sesini duydum. Ardından hoparlörün üzerindeki led söndü ve çalışmamaya başladı. Kapanmıyor, açılmıyor, hiçbir şey yapamıyorum. İnceleyebilirseniz çok mutlu olurum.
Sorun çözüldü, cihazı güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı. Pili de bitmemişti, ilginç.
Merhaba
Ürününüzü özenle inceleyeceğiz.Konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için aşağıda belirtilen adresimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Sorun çözüldü, güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı.
Merhaba
Aksaklık olması halinde teknik desteğimiz her daim sizin hiç hazır bulunmaktadır.
Bu hoparlörün içinde kaç watt değerinde güç vardır? Hiç bir yerde yazmıyor Streo mu ve kaç watt
Merhaba
Cihazınızda 2 adet 5W stereo hoparlör bulunmaktadır.
Ürünü nasıl şarj etmeliyim Kapalı iken mi açık iken mi ?
şarj olmaya başladığını nasıl anlayacağım ?
ışık vs yanacak mı ?
şu anda kapalı iken şarja taktım herhangi bir ışık yanmıyor. şarj oluyor mu şu anda
Merhaba
Cihazınızı kapalı konumda iken şarj ediniz. Şarj esnasında kırmızı ışık yanmalıdır. Işık yanmıyor ise daha teknik servisimize yönlendirmenizi rica ediyorum.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhaba ürünü memnun bir şekilde kullanırken bi anda telefona baglanmamaya başladı M tuşundan mod değiştirmeye çalıştım ama olmadı ne yapabilirim
Merhaba
Cihazınızın detaylı incelenmesi ve aksaklığın giderilmesi için teknik servisimize gönderiniz.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhaba
Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz.Cihazınızda karışık şarkı çalma modu bulunmamaktadır.
merhabalar ;
cihazımı telefon ile bleutooth bağlantısı sağladığım herhangibir problem yok ancak pc üzerinden balandığım da kesit kesit ses veriyor. ayrıca çağrı cevaplama ( mikrofon ) özelliği çalışmıyor . acaba resset atsam düzelir mi reset nasıl atılıyor destek olur musunuz ?
iyi çalışmalar…
Merhaba
Cihazınız ile mekanik bir problem olabilir. Teknik servisimizce kontrol edilebilmesi için aşağıda belirttiğim teknik servis adresimize göndermenizi rica ediyorum. Kargo ücretsizdir. İsim soyisim, adres, telefon numarası mutlaka belirtiniz.Arızayı ve açık adresinizi not olarak yazıp cihazın üstüne yapıştırınız
T T teknoloji A.Ş.
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhabalar free sound cihazı almıştım şuan dıt dıt diye bir ses geliyor acaba bu cihazı resetleme nasıl yapılıyor bim den almıştım fişi kayıp ettim garanti kapsamına giriyor mu alalı 6 ay falan oldu
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhabalar. Bir kaç gün önce aldım ses kalitesi fiyatının oldukça üzerinde.Ancak bi kullanım kılavuzu olsa iyi olurdu hangi tuş ne işe yarıyor nasıl bluetooth eşleştirme moduna dönüyor kurcalayıp bozmak da istemiyorum bilgisayara 2 kez şansa bağladım ama hangı tuşa basıp bağladıgımı bile bilmiyorum 🙁
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba üründen 2 tane aldım fakat ikisini birbirine bağlayamıyorum aynı anda çalıştırmam bağlamam mümkün mü acaba yardımcı olur musunuz ?
Merhaba,
Bu cihazı Bim’den yeni aldım herşeyi normal çalışıyor ancak, tek usb girişi algılamıyor flaşı fat 32 ye fat 16 ya alıyorum başka flaşları deniyorum flaşları algılamıyor bi tuşa mı basmamız gerekiyor bendeki cihazmı arızalı yardımcı olursanız sevinirim.
Merhabalar ben ürünü BIM den aldım ürünün arka tarafındaki hoparlörden ses çıkmıyor.
Free Sound Bluetooth Hoparlör fiyatı ne kadar