Freesound Kablosuz Kulaklık

Freesound Kablosuz Bluetooth Kulaklık, Bluetooth teknolojisi ile telefon ve bilgisayarınıza bağlanır, kablo bağlantısına ihtiyaç duymaz. En modern tasarım trendlerine göre üretilmiştir. Dahili mikrofonu sayesinde hem telefon görüşmesi yapmanızı sağlar, hem de müzik çalar. Kulaklık pillerinde 35 mAh, şarj kutusunun içerisinde ise 250 mAh dahili batarya bulunur. 1 saatlik şarj süresinden sonra tam dolu olduğunda 7  saate kadar kullanım sunar(şarj kutusundan şarj ederek)

Freesound Kablosuz Kulaklık Eşleşme

Android Cihazlar için ilk eşleştirme;

Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Birbirleriyle eşleşmeleri için 5-10 saniye bekleyiniz. Kulaklıklar ikisinin de ışığı yanarken eşleşme modundadır. Birisinin ışığı yanıp diğeri yanmıyorken eşleşme tamamlanmıştır. Eşleşme tamamlandığında kulaklıklardan sesli bildirim gelecektir. Kulaklığınızı açmanın diğer bir yöntemi ise kapalı durumdayken üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutarak açabilirsiniz. Kapatmak için iki kulaklığın da üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutunuz. Kulaklıkları şarj ünitesine yerleştirdiğinizde otomatik olarak kapanır. Şarj etmek için şarj ünitesinin arkasındaki tuşa bir kere basmanız yeterlidir. Kulaklıklar şarj olurken ünitenin alt kısmında led ışık yakacaktır.

İOS cihazlar için ilk eşleştirme;

Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Bağlantı kuracağınız cihazın Bluetooth özelliğini aktif hale getiriniz. Kulaklıkların ışıkları yanana kadar tuşa basılı tutunuz. Işıklar yandıktan sonra 10 saniye içerisinde iki kulaklık birbiriyle eşleşecektir. Kulaklığınız ile mobil cihazınızın yakın olması gerekmektedir. Telefonunuz ana ekranda iken alttan bir pencere açılacaktır. Cihaz ekranında bağlantı animasyonu belirir. “FreeSound FS23” adlı kulaklığa “Bağlan” demeniz yeterlidir. Ardından çıkan ekranda, belirecek bu ara yüzde kulaklığınıza ait şarj değerleri görebilirsiniz. Eğer Ios mobil cihazınız alttan çıkan pencere özelliğini desteklemiyor ise Bluetooth ayarlarından Freesound FS23 bularak eşleşme işlemini yapınız. Bu değerler gerçeği tam olarak yansıtmayabilir. Kulaklığınızın tam enerji değerlerini telefonunuzun sağ üst kısmındaki ikondan ya da en sol kısmında bulunan “Araçlar” kısmında ekli “Piller” ekranından görebilirsiniz. Otomatik bağlantıyı açık ise kulaklıkları açtığınızda otomatik olarak bağlanır.

Not: 1- Kulaklıkları isterseniz tek olarak da kullanabilirsiniz. 2- Her iki kulaklığın üzerinde mikrofon bulunmaktadır. 3- İki kulaklık bağlandığında ikisinden ses alırken, tek mikrofon çalışmaktadır.

 

POLOSMART FS23-USER MANUAL
38 Yorum
  1. CANSU YAMAN 1 ay önce

    Sayın yetkili,
    Kulaklıkların kare kutusu nasıl şarj edilecek? kulaklıkları şarj edebildim fakat kutusundaki şarj yüzdesi hiç ilerlemiyor. 6saattir şarja takılı, hala %68 görünmektedir. kullanım kitapçığını okudum fakat anlamadım. lütfen yardımcı olun.
    teşekkürler.

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba Cansu Hanım
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  2. Ahmet Özen 1 ay önce

    Kulaklıkların birinden ses gelmiyor. Sorunu nasıl çözebilirim. Yoksa size mi göndermem gerekir.

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  3. Gökhan 1 ay önce

    Merhaba , bu kulaklığı başka bir yerden satın almak mümkün mü ? Bim haricinde satan bir yer yok mu ?

  4. Dilan 1 ay önce

    Ürünü bu cuma BİM’den aldım sol kulaklık çalışmıyor.

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  5. Yusuf Zeybek 1 ay önce

    Ürünü aldım kutudan çıkarınca sadece birinin ışıği yanıyor ve sadece 1 tanesinden ses gelior acaba birbirleriyle nasıl eşleştirebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙂

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  6. Yusuf Zeybek 1 ay önce

    Ürünü kutudan çıkarınca sadece sol kulaklığın ışığı yanıyor ve sadece sol taraftan ses gelior ikisini birbirine nasıl eşleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim:)

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  7. ahmet 1 ay önce

    selam iyi geceler BİM den aldığım free SOUND kulaklığın sağ kulaklılğı aşırı ısınıyor ve iki dakikada şarzı bitip kapanıyor ne yapmam gerekiyor ürünü size nasıl gönderebilirim 18.01.2020 tarihinde aldım parti seri no:201906091 maduriyetimi giderirseniz çok teşekkür ederim.

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  8. Emre Bora 4 hafta önce

    Beyaz olanını nereden alabilirim? Bim magazalarında kalmamış.

  9. Talha 4 hafta önce

    Kulakligimin biri eslesiyor digeri eslesmiyor 2 tarafta calisiyor ama 1den ses geliyor digerinden gelmiyor digerinden gelince oburunden gelmiyor

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  10. Nurcan kalay 4 hafta önce

    Merhaba ürünü siz satmıyor musunuz?

  11. Serman 4 hafta önce

    Bağlantı kendiliğinden kopuyor yada aynı anda bağlanmıyor teknik destek almak için numaraları arıyorum ama açan yok muhattap olacak kimse bulamıyorum

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  12. Burak 4 hafta önce

    Merhaba iyi günler cihazı alalı yaklaşık 2 hafta oldu şuan bir taraf bağlanmıyor. Örneğin sol bağlanıyor sağ ışığı yanıyor ama bağlanmıyor kapatıp açıyorum bu defa sağa bağlanıyor sola bağlanmıyor çözümü nedir?

    • Yazar
      admin 3 hafta önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  13. Mehmet 2 hafta önce

    Şarj ünitesi sol kulaklığı şarj etmiyor temassızlık sıkıntısı var galiba.

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  14. Ömer Faruk Culum 2 hafta önce

    Polosmart urünlerini yillardir kullanirim bi sorun yasamadim ancak BUGUN BU KULAKLIK ELIME GEÇTI sol kulakligi sarj unitesine koyuyorum isik yanip sonuyor sonra hic yanmiyor ayrica acilmiyor sol kulaklik hicbirsekilde birsey anlamadım gercekten bir 1 ay once arkadasima tavsiye ettim markayi oda siparis vermisti fs 17 yi sistem hatasi vs cocuk 10 gun bekledi kargonun gelmesini allahtan urunu begendide mahcup olmadık ben suan bu ütünün degisimini istiyorum direk tamir edilmesini falan degil çunku daha yeni geldi kullansam bozulsa garantisi tamam tamir eder ama kullanmadim fabrika hatasi degisim talep ediyorum ve artik telefonları acın

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  15. Murat 7 gün önce

    Sağ kulaklık algılamıyor ve telefon görüşmesi yapamıyorum hiç bir zaman

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  16. Cem Deniz Yiğit 4 gün önce

    Merhabalar ürünü çok beğenip 2 adet aldın ama eşleşmeme sorunu bende de var hatlarınız açılmiyor bi dönüş yaparsaniz sevinrim teşekkürler

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba, Cem Bey yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  17. Zeynep Sude Aktaş 4 gün önce

    sag kulaklik baglaniyor sol kulakligin isigi bile yanmiyor ve baglanmiyor. diger yorumlarin altina biraktiginiz iletisim numaralarini da ariyorum ve ulasilamiyor. yardimci olur musunuz?

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba, Zeynep Hanım yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  18. Seçil 2 gün önce

    Merhaba. Kulaklığın kutusu mıknatısı iyi tutmuyor mu? Anlamadım. Montumun cebine koyuyorum milletin Bluetooth’una bağlanmak için bildirim gönderiyor hemencecik. Çünkü kapağı hafif açılıyor bir an da. Nasıl engelleyebilirim bunu?

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?