Freesound Kablosuz Kulaklık

Freesound Kablosuz Bluetooth Kulaklık, Bluetooth teknolojisi ile telefon ve bilgisayarınıza bağlanır, kablo bağlantısına ihtiyaç duymaz. En modern tasarım trendlerine göre üretilmiştir. Dahili mikrofonu sayesinde hem telefon görüşmesi yapmanızı sağlar, hem de müzik çalar. Kulaklık pillerinde 35 mAh, şarj kutusunun içerisinde ise 250 mAh dahili batarya bulunur. 1 saatlik şarj süresinden sonra tam dolu olduğunda 7  saate kadar kullanım sunar(şarj kutusundan şarj ederek)

Freesound Kablosuz Kulaklık Eşleşme

Android Cihazlar için ilk eşleştirme;

Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Birbirleriyle eşleşmeleri için 5-10 saniye bekleyiniz. Kulaklıklar ikisinin de ışığı yanarken eşleşme modundadır. Birisinin ışığı yanıp diğeri yanmıyorken eşleşme tamamlanmıştır. Eşleşme tamamlandığında kulaklıklardan sesli bildirim gelecektir. Kulaklığınızı açmanın diğer bir yöntemi ise kapalı durumdayken üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutarak açabilirsiniz. Kapatmak için iki kulaklığın da üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutunuz. Kulaklıkları şarj ünitesine yerleştirdiğinizde otomatik olarak kapanır. Şarj etmek için şarj ünitesinin arkasındaki tuşa bir kere basmanız yeterlidir. Kulaklıklar şarj olurken ünitenin alt kısmında led ışık yakacaktır.

İOS cihazlar için ilk eşleştirme;

Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Bağlantı kuracağınız cihazın Bluetooth özelliğini aktif hale getiriniz. Kulaklıkların ışıkları yanana kadar tuşa basılı tutunuz. Işıklar yandıktan sonra 10 saniye içerisinde iki kulaklık birbiriyle eşleşecektir. Kulaklığınız ile mobil cihazınızın yakın olması gerekmektedir. Telefonunuz ana ekranda iken alttan bir pencere açılacaktır. Cihaz ekranında bağlantı animasyonu belirir. “FreeSound FS23” adlı kulaklığa “Bağlan” demeniz yeterlidir. Ardından çıkan ekranda, belirecek bu ara yüzde kulaklığınıza ait şarj değerleri görebilirsiniz. Eğer Ios mobil cihazınız alttan çıkan pencere özelliğini desteklemiyor ise Bluetooth ayarlarından Freesound FS23 bularak eşleşme işlemini yapınız. Bu değerler gerçeği tam olarak yansıtmayabilir. Kulaklığınızın tam enerji değerlerini telefonunuzun sağ üst kısmındaki ikondan ya da en sol kısmında bulunan “Araçlar” kısmında ekli “Piller” ekranından görebilirsiniz. Otomatik bağlantıyı açık ise kulaklıkları açtığınızda otomatik olarak bağlanır.

Not: 1- Kulaklıkları isterseniz tek olarak da kullanabilirsiniz. 2- Her iki kulaklığın üzerinde mikrofon bulunmaktadır. 3- İki kulaklık bağlandığında ikisinden ses alırken, tek mikrofon çalışmaktadır.

 

POLOSMART FS23-USER MANUAL
69 Yorum
  1. CANSU YAMAN 7 ay önce

    Sayın yetkili,
    Kulaklıkların kare kutusu nasıl şarj edilecek? kulaklıkları şarj edebildim fakat kutusundaki şarj yüzdesi hiç ilerlemiyor. 6saattir şarja takılı, hala %68 görünmektedir. kullanım kitapçığını okudum fakat anlamadım. lütfen yardımcı olun.
    teşekkürler.

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba Cansu Hanım
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  2. Ahmet Özen 7 ay önce

    Kulaklıkların birinden ses gelmiyor. Sorunu nasıl çözebilirim. Yoksa size mi göndermem gerekir.

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  3. Gökhan 7 ay önce

    Merhaba , bu kulaklığı başka bir yerden satın almak mümkün mü ? Bim haricinde satan bir yer yok mu ?

  4. Dilan 7 ay önce

    Ürünü bu cuma BİM’den aldım sol kulaklık çalışmıyor.

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  5. Yusuf Zeybek 7 ay önce

    Ürünü aldım kutudan çıkarınca sadece birinin ışıği yanıyor ve sadece 1 tanesinden ses gelior acaba birbirleriyle nasıl eşleştirebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙂

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  6. Yusuf Zeybek 7 ay önce

    Ürünü kutudan çıkarınca sadece sol kulaklığın ışığı yanıyor ve sadece sol taraftan ses gelior ikisini birbirine nasıl eşleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim:)

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  7. ahmet 7 ay önce

    selam iyi geceler BİM den aldığım free SOUND kulaklığın sağ kulaklılğı aşırı ısınıyor ve iki dakikada şarzı bitip kapanıyor ne yapmam gerekiyor ürünü size nasıl gönderebilirim 18.01.2020 tarihinde aldım parti seri no:201906091 maduriyetimi giderirseniz çok teşekkür ederim.

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba
      Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
      Adres:
      Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  8. Emre Bora 7 ay önce

    Beyaz olanını nereden alabilirim? Bim magazalarında kalmamış.

  9. Talha 7 ay önce

    Kulakligimin biri eslesiyor digeri eslesmiyor 2 tarafta calisiyor ama 1den ses geliyor digerinden gelmiyor digerinden gelince oburunden gelmiyor

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

    • mert 5 ay önce

      aynen talha bendede oluyor birinden gelince diğerinden gelmiyor sen açmak için tuşlara nasıl basıyorsun 2sine birdenmi sadece 1inemi

    • mert 5 ay önce

      talha benimde öyle bir sorunum vardı şarj edince düzeldi şarjı azaldığında bazı sorunlar çıkabiliyor veya doğru düzgün çalışmıyor dene belki düzelir

  10. Nurcan kalay 7 ay önce

    Merhaba ürünü siz satmıyor musunuz?

  11. Serman 7 ay önce

    Bağlantı kendiliğinden kopuyor yada aynı anda bağlanmıyor teknik destek almak için numaraları arıyorum ama açan yok muhattap olacak kimse bulamıyorum

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  12. Burak 7 ay önce

    Merhaba iyi günler cihazı alalı yaklaşık 2 hafta oldu şuan bir taraf bağlanmıyor. Örneğin sol bağlanıyor sağ ışığı yanıyor ama bağlanmıyor kapatıp açıyorum bu defa sağa bağlanıyor sola bağlanmıyor çözümü nedir?

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  13. Yağız 7 ay önce

    Merhaba iyi günler iyin gayet iyi teşekkür ederim ama ürünün ne kadar şarşı kaldığnı veya kutunun ne kadar jarjı olduğnu bakabilecegim yer veya ürünün bir uygulaması varmıdır yoksa yapmayı düşünüyormusunuz ?

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Markamızı tercih ettiğiniz için biz teşekkürederiz.
      Şarj süresini izleyebileceğiniz bir görüntü şuanda bulunmamaktadır.
      Yazılım ekibimiz ürünlerimizin daha kolay kullanımı için geliştirme çalışmalarını sürdürmektedir.

    • mert 5 ay önce

      merhaba yağız benim galaxy j7 prime telefonum var bağlandığın zaman bluetooth ayarlarında gözüküyor belki diğer telfonlardada oluyordur ama bilmiyorum deneyebilirsin

  14. Harun 7 ay önce

    Merhaba, FS23 kulaklığı kutuyu açtıktan sonra şarzı bitesiye KADAR kullandım. Daha sonra şarza taktım. Şarz sonrasıda ise kulaklığın sağ tarafı hiç çalışmıyor. Ne üzerinde bir ışık ne sinyal. Bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Kurulum yaptıktan sonra kulaklığınızın birinin ışığı sönmektedir.
      Sinyal ışığı sönse dahi kulaklığınızdan ses gelmiyor ise aşağıdaki adresimize gönderim sağlamanızı rica ediyorum.

      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  15. Sümeyye macit 7 ay önce

    Kulaklıklar şarjı almıyor aldığımda kulaklıkların şarjı olduğu için fark edememişim ama 1 hafta içinde şarjı bitince bir daha şarj almıyorlar ne yapmam gerekli

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Cihazınızın bataryası detaylı incelenmesi gereklidir.
      Servisimiz , gerekli olduğu takdirde batarya değişimi sağlayacaktır.
      Cihazınızdaki aksaklık servisimiz tarafından giderilecektir.
      Aşağıdaki servis adresimize cihazınızı göndermenizi rica ediyoruz.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

      • Mert Ali 5 ay önce

        Yaklaşık 2 aydır sağ kulaklık şarj almıyor ve garantiye göndermeme rağmen 2 seferde yapılmadı. Şimdi ise sağ ve sol kulaklık birbiriyle eşleşmiyor. Bu durumda ne yapmalıyım

        • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

          Merhaba

          Destek personellerimiz sizlere konu ile ilgili yardımcı olacaktır.
          Kulaklığınız ile ilgili , 0850 346 08 22 numaralı hattımızdan destek almanızı rica ediyoruz.
          Aksaklık halinde teknik uzmanlarımız sizi servisimize yönlendirecektir.

  16. Sefa Pekerman 7 ay önce

    İyi günler kolay gelsin.Bimden mağazasından aldığım kulaklığı telefonuma eşleştirme yaptığım da sol kulaklığın yanında kırmızı bi ünlem işareti çıkıyor ve kullanamıyorum sol kulaklığı

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Kulaklığınız ile ilgili , 0850 346 08 22 numaralı hattımızdan uzaktan kurulum/destek almanızı rica ediyoruz.
      Aksaklık halinde teknik uzmanlarımız sizi servisimize yönlendirecektir.

  17. Özlem 6 ay önce

    Kulaklıklardan biri doluyor diğeri dolmuyor 2 dakika sonra şarjı bitiyor şarj almıyor

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Cihazınızın bataryasında problem olabilir.

      Cihazınızdaki aksaklık servisimiz tarafından giderilecektir.
      Aşağıdaki servis adresimize cihazınızı göndermenizi rica ediyoruz.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  18. Duygu 6 ay önce

    Merhaba urunu bimden aldim baglandiginda bazen ikisindende ses geliyr ama bazen ki cogu zaman diyeyim tek taraftan ses geliyor ve calismyan kulaklik tarafinda kapanma sesi gelip isigi sonuyor ne yapmam gerek yanlis yaptigim biseymi var acaba?

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Kulaklığınızın bataryasında problem olabilir.
      Cihazınızın detaylı incelenmesi gereklidir.
      Aşağıda belirttiğim adrese ürününüzü göndermenizi rica ediyoruz.

      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  19. Hakan 6 ay önce

    Kulaklığı bimden aldım 17.01.2020 tarihinde sağ kulaklığın her hangi bir şarkı açık değilken kulaklıkta tık tık diye ses geliyor bir kaç gün sonra kulaklığın şarj esnasında şarj ünitesi şarj almamaya başladı ama kulaklıklar şarj alıyor mesela ben şarj ünitesinden şarj işlemi yapmak istediğimde şarj almıyordu lütfen sorunu çözmemde yardımcı olurmusunuz

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Cihazınızdaki aksaklık servisimiz tarafından giderilecektir.
      Aşağıdaki servis adresimize cihazınızı göndermenizi rica ediyoruz.

      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  20. Özlem yaman 6 ay önce

    Merhaba bim de freesound kulaklık aldık. Şarj oluyor gözüküyor sonra hemen bitiyor, soldan ses gelmiyor bazen sağda sorun oluyor. Bugün diğer sorunlu mesajlara verdiğiniz cevaplara göre adresinize kargoladık. Düzeltilip geri gönderilmesini istiyoruz yada iadesini yapın. Bilgi verilmesini rica ediyorum.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Servisimize gönderdiğiniz ürün ile ilgili tüm işlemlerinizi 0850 346 08 22 numaralı destek hatlarımızdan sağlayabilirsiniz.

  21. Mehmet 6 ay önce

    Şarj ünitesi sol kulaklığı şarj etmiyor temassızlık sıkıntısı var galiba.

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  22. Ömer Faruk Culum 6 ay önce

    Polosmart urünlerini yillardir kullanirim bi sorun yasamadim ancak BUGUN BU KULAKLIK ELIME GEÇTI sol kulakligi sarj unitesine koyuyorum isik yanip sonuyor sonra hic yanmiyor ayrica acilmiyor sol kulaklik hicbirsekilde birsey anlamadım gercekten bir 1 ay once arkadasima tavsiye ettim markayi oda siparis vermisti fs 17 yi sistem hatasi vs cocuk 10 gun bekledi kargonun gelmesini allahtan urunu begendide mahcup olmadık ben suan bu ütünün degisimini istiyorum direk tamir edilmesini falan degil çunku daha yeni geldi kullansam bozulsa garantisi tamam tamir eder ama kullanmadim fabrika hatasi degisim talep ediyorum ve artik telefonları acın

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  23. Murat 6 ay önce

    Sağ kulaklık algılamıyor ve telefon görüşmesi yapamıyorum hiç bir zaman

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  24. Cem Deniz Yiğit 6 ay önce

    Merhabalar ürünü çok beğenip 2 adet aldın ama eşleşmeme sorunu bende de var hatlarınız açılmiyor bi dönüş yaparsaniz sevinrim teşekkürler

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba, Cem Bey yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  25. Zeynep Sude Aktaş 6 ay önce

    sag kulaklik baglaniyor sol kulakligin isigi bile yanmiyor ve baglanmiyor. diger yorumlarin altina biraktiginiz iletisim numaralarini da ariyorum ve ulasilamiyor. yardimci olur musunuz?

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba, Zeynep Hanım yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  26. Seçil 6 ay önce

    Merhaba. Kulaklığın kutusu mıknatısı iyi tutmuyor mu? Anlamadım. Montumun cebine koyuyorum milletin Bluetooth’una bağlanmak için bildirim gönderiyor hemencecik. Çünkü kapağı hafif açılıyor bir an da. Nasıl engelleyebilirim bunu?

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  27. Enes günay 6 ay önce

    Biz 2 tane kulaklık aldık ikisininde sağ kulaklik bozuk birinde şarj olmuyo digeri bağlandıktan sonra çıkış otamatik çıkış yapıyor

    • Enes günay 6 ay önce

      Bize cevap verseniz ne yabmamiz gerekiyo 2 Bluetooth kulakliginda sağ tarafı bozuk biri bağlantıdan atiyo diğerinde ise şarj olmuyo kulaklığı alalı 2 hafta oldu

      • Yazar
        admin 6 ay önce

        Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
        Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili kurulum destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
      Arıza durumunda aşağıdaki servis adresimize ürününüzü gönderdiğiniz takdirde aksaklık giderilecektir.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.Kargo ücretsizdir.

  28. Nurcan Açikel kargın 5 ay önce

    Mrb benimde sol kulaklıktan ses gelmiyor yardımcı olur musunuz yukardaki adrese yollayim mi kulakligi

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Cihazınızın aksaklığı servisimiz tarafından giderilecektir.
      Aşağıda belirttiğimiz servis adresimize ücretsiz kargo ile gönderim sağlamanızı rica ediyoruz.
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  29. İrem çetin 5 ay önce

    Merhaba ürünü bim den aldım sol kulaklık şarj olmuyor ve faturam Yok yardımcı olabilir misiniz

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Servisimiz faturasız ürünlere işlem yapmamaktadır.
      Fakat konu ile ilgili mağduriyetin giderilmesi adına size yardımcı olmaya çalışacağız.
      Cihazınız ile ilgili kurulum destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  30. Selin 4 ay önce

    Sol kulaklık çalışmıyor binden aldım yüzde 68 de hep takılı kalıyor kutunun hiç ilerlemiyor ne yapmalıyım??????

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      FREESOUND FS23 model kulaklığın , telefon üzerinde şarj gösterme özelliği bulunmamaktadır. Bu duruma bağlı olarak telefon işletim sistemleri sürümlerine göre şarj göstergesi bildirim farkı oluşabilir. Bu durum bir arıza değildir.

  31. Uygar ulus 3 ay önce

    Freesound fs23 cıhazı önceki cihazım olan samsung note4 e çok rahat bağlanıyordu cihazim bozuldu şimdi j7 kullanıyorum ve cihazıma hiç bir şekilde bağlanmıyor

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Ürününüz ile ilgili teknik destek sağlayabilmemiz için 0850 346 08 22 numaralı destek hattımız üzerinden destek ekibimiz ile irtibat kurmanızı rica ediyoruz.

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?