Freesound Kablosuz Kulaklık
Freesound Kablosuz Bluetooth Kulaklık, Bluetooth teknolojisi ile telefon ve bilgisayarınıza bağlanır, kablo bağlantısına ihtiyaç duymaz. En modern tasarım trendlerine göre üretilmiştir. Dahili mikrofonu sayesinde hem telefon görüşmesi yapmanızı sağlar, hem de müzik çalar. Kulaklık pillerinde 35 mAh, şarj kutusunun içerisinde ise 250 mAh dahili batarya bulunur. 1 saatlik şarj süresinden sonra tam dolu olduğunda 7 saate kadar kullanım sunar(şarj kutusundan şarj ederek)
Freesound Kablosuz Kulaklık Eşleşme
Android Cihazlar için ilk eşleştirme;
Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Birbirleriyle eşleşmeleri için 5-10 saniye bekleyiniz. Kulaklıklar ikisinin de ışığı yanarken eşleşme modundadır. Birisinin ışığı yanıp diğeri yanmıyorken eşleşme tamamlanmıştır. Eşleşme tamamlandığında kulaklıklardan sesli bildirim gelecektir. Kulaklığınızı açmanın diğer bir yöntemi ise kapalı durumdayken üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutarak açabilirsiniz. Kapatmak için iki kulaklığın da üzerlerindeki tuşlara 5 saniye basılı tutunuz. Kulaklıkları şarj ünitesine yerleştirdiğinizde otomatik olarak kapanır. Şarj etmek için şarj ünitesinin arkasındaki tuşa bir kere basmanız yeterlidir. Kulaklıklar şarj olurken ünitenin alt kısmında led ışık yakacaktır.
İOS cihazlar için ilk eşleştirme;
Cihazınızı micro USB kablosu ile tam dolana kadar şarj ediniz. Kulaklıklar şarj ünitesinden çıkarıldığında otomatik olarak açılır. Bağlantı kuracağınız cihazın Bluetooth özelliğini aktif hale getiriniz. Kulaklıkların ışıkları yanana kadar tuşa basılı tutunuz. Işıklar yandıktan sonra 10 saniye içerisinde iki kulaklık birbiriyle eşleşecektir. Kulaklığınız ile mobil cihazınızın yakın olması gerekmektedir. Telefonunuz ana ekranda iken alttan bir pencere açılacaktır. Cihaz ekranında bağlantı animasyonu belirir. “FreeSound FS23” adlı kulaklığa “Bağlan” demeniz yeterlidir. Ardından çıkan ekranda, belirecek bu ara yüzde kulaklığınıza ait şarj değerleri görebilirsiniz. Eğer Ios mobil cihazınız alttan çıkan pencere özelliğini desteklemiyor ise Bluetooth ayarlarından Freesound FS23 bularak eşleşme işlemini yapınız. Bu değerler gerçeği tam olarak yansıtmayabilir. Kulaklığınızın tam enerji değerlerini telefonunuzun sağ üst kısmındaki ikondan ya da en sol kısmında bulunan “Araçlar” kısmında ekli “Piller” ekranından görebilirsiniz. Otomatik bağlantıyı açık ise kulaklıkları açtığınızda otomatik olarak bağlanır.
Not: 1- Kulaklıkları isterseniz tek olarak da kullanabilirsiniz. 2- Her iki kulaklığın üzerinde mikrofon bulunmaktadır. 3- İki kulaklık bağlandığında ikisinden ses alırken, tek mikrofon çalışmaktadır.
POLOSMART FS23-USER MANUAL
Sayın yetkili,
Kulaklıkların kare kutusu nasıl şarj edilecek? kulaklıkları şarj edebildim fakat kutusundaki şarj yüzdesi hiç ilerlemiyor. 6saattir şarja takılı, hala %68 görünmektedir. kullanım kitapçığını okudum fakat anlamadım. lütfen yardımcı olun.
teşekkürler.
Merhaba Cansu Hanım
Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Adres:
Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Kulaklıkların birinden ses gelmiyor. Sorunu nasıl çözebilirim. Yoksa size mi göndermem gerekir.
Merhaba
Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Adres:
Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhaba , bu kulaklığı başka bir yerden satın almak mümkün mü ? Bim haricinde satan bir yer yok mu ?
Merhaba, firmamızın kendi sitesi olan polosmart üzerinden satın alma gerçekleştirebilirsiniz: https://www.polosmart.com/urun/freesound-tune-kablosuz-tws-kulaklik/
Ürünü bu cuma BİM’den aldım sol kulaklık çalışmıyor.
Merhaba
Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Adres:
Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Ürünü aldım kutudan çıkarınca sadece birinin ışıği yanıyor ve sadece 1 tanesinden ses gelior acaba birbirleriyle nasıl eşleştirebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙂
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Ürünü kutudan çıkarınca sadece sol kulaklığın ışığı yanıyor ve sadece sol taraftan ses gelior ikisini birbirine nasıl eşleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim:)
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
selam iyi geceler BİM den aldığım free SOUND kulaklığın sağ kulaklılğı aşırı ısınıyor ve iki dakikada şarzı bitip kapanıyor ne yapmam gerekiyor ürünü size nasıl gönderebilirim 18.01.2020 tarihinde aldım parti seri no:201906091 maduriyetimi giderirseniz çok teşekkür ederim.
Merhaba
Teknik servisimizin cihazınızı incelemesi gerekmektedir. 2 yıl garanti kapsamında aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı onarım için ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Adres:
Zafer Mahallesi, 169. Sokak, No: 20 – 22 Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Beyaz olanını nereden alabilirim? Bim magazalarında kalmamış.
Merhaba, firmamızın kendi sitesi olan polosmart üzerinden satın alma gerçekleştirebilirsiniz: https://www.polosmart.com/urun/freesound-tune-kablosuz-tws-kulaklik/
Kulakligimin biri eslesiyor digeri eslesmiyor 2 tarafta calisiyor ama 1den ses geliyor digerinden gelmiyor digerinden gelince oburunden gelmiyor
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba ürünü siz satmıyor musunuz?
Merhaba, firmamızın kendi sitesi olan polosmart üzerinden satın alma gerçekleştirebilirsiniz: https://www.polosmart.com/urun/freesound-tune-kablosuz-tws-kulaklik/
Bağlantı kendiliğinden kopuyor yada aynı anda bağlanmıyor teknik destek almak için numaraları arıyorum ama açan yok muhattap olacak kimse bulamıyorum
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba iyi günler cihazı alalı yaklaşık 2 hafta oldu şuan bir taraf bağlanmıyor. Örneğin sol bağlanıyor sağ ışığı yanıyor ama bağlanmıyor kapatıp açıyorum bu defa sağa bağlanıyor sola bağlanmıyor çözümü nedir?
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba iyi günler iyin gayet iyi teşekkür ederim ama ürünün ne kadar şarşı kaldığnı veya kutunun ne kadar jarjı olduğnu bakabilecegim yer veya ürünün bir uygulaması varmıdır yoksa yapmayı düşünüyormusunuz ?
Merhaba, FS23 kulaklığı kutuyu açtıktan sonra şarzı bitesiye KADAR kullandım. Daha sonra şarza taktım. Şarz sonrasıda ise kulaklığın sağ tarafı hiç çalışmıyor. Ne üzerinde bir ışık ne sinyal. Bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
Kulaklıklar şarjı almıyor aldığımda kulaklıkların şarjı olduğu için fark edememişim ama 1 hafta içinde şarjı bitince bir daha şarj almıyorlar ne yapmam gerekli
İyi günler kolay gelsin.Bimden mağazasından aldığım kulaklığı telefonuma eşleştirme yaptığım da sol kulaklığın yanında kırmızı bi ünlem işareti çıkıyor ve kullanamıyorum sol kulaklığı
Kulaklıklardan biri doluyor diğeri dolmuyor 2 dakika sonra şarjı bitiyor şarj almıyor
Merhaba urunu bimden aldim baglandiginda bazen ikisindende ses geliyr ama bazen ki cogu zaman diyeyim tek taraftan ses geliyor ve calismyan kulaklik tarafinda kapanma sesi gelip isigi sonuyor ne yapmam gerek yanlis yaptigim biseymi var acaba?
Kulaklığı bimden aldım 17.01.2020 tarihinde sağ kulaklığın her hangi bir şarkı açık değilken kulaklıkta tık tık diye ses geliyor bir kaç gün sonra kulaklığın şarj esnasında şarj ünitesi şarj almamaya başladı ama kulaklıklar şarj alıyor mesela ben şarj ünitesinden şarj işlemi yapmak istediğimde şarj almıyordu lütfen sorunu çözmemde yardımcı olurmusunuz
Merhaba bim de freesound kulaklık aldık. Şarj oluyor gözüküyor sonra hemen bitiyor, soldan ses gelmiyor bazen sağda sorun oluyor. Bugün diğer sorunlu mesajlara verdiğiniz cevaplara göre adresinize kargoladık. Düzeltilip geri gönderilmesini istiyoruz yada iadesini yapın. Bilgi verilmesini rica ediyorum.
Şarj ünitesi sol kulaklığı şarj etmiyor temassızlık sıkıntısı var galiba.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Polosmart urünlerini yillardir kullanirim bi sorun yasamadim ancak BUGUN BU KULAKLIK ELIME GEÇTI sol kulakligi sarj unitesine koyuyorum isik yanip sonuyor sonra hic yanmiyor ayrica acilmiyor sol kulaklik hicbirsekilde birsey anlamadım gercekten bir 1 ay once arkadasima tavsiye ettim markayi oda siparis vermisti fs 17 yi sistem hatasi vs cocuk 10 gun bekledi kargonun gelmesini allahtan urunu begendide mahcup olmadık ben suan bu ütünün degisimini istiyorum direk tamir edilmesini falan degil çunku daha yeni geldi kullansam bozulsa garantisi tamam tamir eder ama kullanmadim fabrika hatasi degisim talep ediyorum ve artik telefonları acın
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Sağ kulaklık algılamıyor ve telefon görüşmesi yapamıyorum hiç bir zaman
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhabalar ürünü çok beğenip 2 adet aldın ama eşleşmeme sorunu bende de var hatlarınız açılmiyor bi dönüş yaparsaniz sevinrim teşekkürler
Merhaba, Cem Bey yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
sag kulaklik baglaniyor sol kulakligin isigi bile yanmiyor ve baglanmiyor. diger yorumlarin altina biraktiginiz iletisim numaralarini da ariyorum ve ulasilamiyor. yardimci olur musunuz?
Merhaba, Zeynep Hanım yoğunluk olabiliyor fakat mutlaka hizmet sağlamaktayız.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba. Kulaklığın kutusu mıknatısı iyi tutmuyor mu? Anlamadım. Montumun cebine koyuyorum milletin Bluetooth’una bağlanmak için bildirim gönderiyor hemencecik. Çünkü kapağı hafif açılıyor bir an da. Nasıl engelleyebilirim bunu?
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Biz 2 tane kulaklık aldık ikisininde sağ kulaklik bozuk birinde şarj olmuyo digeri bağlandıktan sonra çıkış otamatik çıkış yapıyor
Bize cevap verseniz ne yabmamiz gerekiyo 2 Bluetooth kulakliginda sağ tarafı bozuk biri bağlantıdan atiyo diğerinde ise şarj olmuyo kulaklığı alalı 2 hafta oldu
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.