
Bugün kendiniz için bir şey yapın. Polosmart – Bodysmart Akıllı tartı ve Mobil Uygulaması ile tanışın. Hareketli ve zinde bir yaşama adım atın.
Vücut Ağırlığınızı Bilmek Yetmez, Daha Fazlasını Öğrenin
Fit ve zinde kalmak için vücudunuzu dinleyin. Bodysmart, sadece ağırlık ölçmekle kalmaz; vücut kompozisyonuyla ilgili veriler ve istatistikler sağlar.

YAĞ YÜZDESİ ÖLÇÜMÜ
Vücut yağ yüzdesi, toplam yağ kütlesinin toplam vücut ağırlığına bölünmesi ile hesaplanır. Bir kişinin ağırlığının BMI değerine göre daha iyi değerlendirilmesini sağlar.
KEMİK AĞIRLIĞI ÖLÇÜMÜ
İnsan iskeleti, vücudu destekleyen kemiklerden oluşur. Kemiklerin mineral yoğunluğu ve kalsiyum, kemik sağlığında dikkat edilen esaslardır.
SU YÜZDESİ ÖLÇÜMÜ
Vücut su yüzdesi, vücut kas kütlesi ile yakından ilişkilidir, çünkü kaslar yüksek miktarda su içerirler (yaklaşık %70).
BMR ÖLÇÜMÜ
Bazal metabolizma vücudun istirahat halindeyken yaktığı enerji miktarıdır. Kişi uyanık ve tamamen dinlenme halindeyken ölçüm yapılır.
BMI ÖLÇÜMÜ
Vücut Kütle Endeksi (BMI) vücut ağırlığının boyun karesine bölünmesi ile hesaplanır. İnsanların ağırlık ve sağlık kategorilerinin tayin edilmesi için kullanılır.
İÇ ORGAN YAĞ ÖLÇÜMÜ
İç (viskeral) yağı vücudun karın bölgesinde bulunan organların yağdır. Bu değerin fazla olması sağlığınız için riskdir.
KAS YÜZDESİ ÖLÇÜMÜ
Kas kütle endeksi kas kütlesi, vücut ağırlığı ve boya göre hesaplanır. Sağlık durumu ve vücut direnci için sayısal değerlendirmedir.
OBEZİTE ÖLÇÜMÜ
Obezite ölçümü, gerçek ağırlık ile ideal ağırlık arasındaki farkı gösteren bir analizdir. Vücudun ideal ağırlığının üzerindeki kilolar obezite olarak belirtilir.
Bodysmart Uygulaması ile Hep Fit ve Zinde
Bodysmart uygulamasıyla, tartınızın yaptığı ölçümlere kolayca ulaşabilirsiniz. Bu bilgiler geriye dönük olarak telefonunuzda saklanır ve istatistik tutar. Sağlığınızın gidişatı ve detaylı değerleri grafik olarak görebilirsiniz. Dilerseniz verilerinizi sosyal medyada paylaşabilir, ilham kaynağı olabilirsiniz.

Kurulum ve Kullanım
Mobil Uygulamanın Yüklenmesi
Akıllı telefonunuzun internet bağlantısı olduğuna emin olunuz. İşletim sisteminiz IOS ise; akıllı telefonunuzdan AppStore uygulamasına girerek POLOSMART BODYSMART isimli uygulamayı indiriniz. İşletim sistemi Android ise; akıllı telefonunuzdan Google Playstore uygulamasına girerek POLOSMART BODYSMART isimli uygulamayı indiriniz. Kullandığınız akıllı cihazın işletim sistemine göre yandaki QR kodlardan birini taratarak uygulamayı yükleyebilirsiniz. Eğer telefonunuzda QR kod okuyucu programı yoksa lütfen öncelikle bunu edinin.

İlk Kurulum (Eşleşme)
- Akıllı telefonunuzdan ‘Ayarlar’ sonrasında ‘Bluetooth’ sekmesine girerek Bluetooth’unuzu açık konuma getiriniz.
- Telefonunuza indirmiş olduğunuz POLOSMART BODYSMART uygulamasını açınız, uygulama sizden bir dizi izin talep edecektir ‘İZİN VER’ seçeneğini seçtikten sonra uygulamamaz açılacaktır.
- ‘Kayıt Ol’ seçeneğini seçip istenilen bilgileri (mail adresi ve şifre) girerek bir kullanıcı kaydı oluşturunuz. Sonrasında sırası ile İsim, Cinsiyet, Yaş ve Boy seçeneklerini doğru şekilde doldurunuz. (Bu veriler tartının sağlıklı ölçümler yapabilmesi için doğru girilmelidir.)
- Kişisel verilerimizin girilmesinden sonra karşımıza gelen ekranın sol üst köşesinde bulunan Alt Alta 3 Çizgi şeklinde görülen ayarlar sekmesine tıklıyıp ‘Benim Tartım’ seçeneğini seçiniz.
- Tartı eşleme ekranı karşımıza gelecektir, burada ‘Bluetooth tartıyı bağla’ seçeneğini seçip ilk ölçüm için tartımızın üzerine çıkmamız gerekiyor. Tartıda gösterilen kilo değeri yanıp sönene kadar tartının üzerinde bekleyiniz.
- Tartıda görülen ağırlık değeri telefonunuzda belirdiği zaman ‘bağla’ seçeneği ile tartı ve telefonumuzu eşleme işlemini tamamlıyoruz.

İlk Ölçüm
Detaylı vücut analizinizin yapılabilmesi için:
- Ayağınızda çorap, terlik, ayakabı olmamalı, tartı çıplak ayakla teninize temas etmelidir.
- Tartının üzerine çıkınız, tartının metal kısımlarına ayaklarınız temas etmelidir.
- Tartı üzerindeki rakamlar yanıp sönene kadar bekleyiniz
Hepsi bu. Tartının vücudunuzdan aldığı detaylı veriler cep telefonunuza aktarılacaktır.

Polosmart tartiniz lenovo p2 cihazimla eslesemiyor. Arkadaslarimin telefonunda calisiyor veya telefonumun bluetoothu baska cihazlarda calisiyor. Uygulamayi yeniden de yukledim ancak calismiyor. ne yapabilirim?
Merhaba, öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz.Aşağıda belirtilen adımları izlemenizi rica ediyorum.
‘Bluetooth Paylaşımı’ belleğinin temizlenmesi(Android):
Telefon ayarlarından ‘Uygulamalar’ seçeneğini seçiniz.
3 tane nokta şeklinde görünen(genelde ekranın sağ üst köşesinde yer alır) tuşa tıklayıp ‘Sistem İşlemleri’ni seçiniz.
Karşınıza gelen ekranda ‘Bluetooth Paylaşımını’ bulup tıklayınız.
‘Depolama’ seçeneğini seçip ‘Verileri Temizle’ seçeneğini seçiniz.
GPS ve Lokasyon Servisleri(Android):
Android cihazlar için GPS servislerinin kapalı olması bluetooth aygıtların bulunması engelleyebilir GPS ve servislerinin açık olduğuna emin olunuz.
GPS servislerini açmak için:
Ayarlar seçeneğini seçiniz.
Konum seçeneğini seçip, konumu açık duruma getiriniz.
Sağ üstte bulunan alt alta 3 nokta tuşuna tıklayıp ‘Tarama’ sekmesini açınız.
Bu sekmede Bluetooth taramasının açık olduğuna emin olunuz, değilse açık konuma getiriniz.
Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşabilirsiniz.
Kolay gelsin akıllı tartı aldım ilk bağlantıyı yaptım ama sonrasında uygulamadan eşleşmeyi iptal etmişim şimdi bağlanamıyorum çözümü varmı
Merhaba öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz.İlk adım oalrak tartınızın altında bulunan Unıt tuşuna 5 sanıye basılı tutarak resetleme yapınız.İkinci olarak uygulamanızı telefonunuzdan silip tekrar yükleyiniz.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşabilirsiniz.
polo smart baskulu satın aldım. eşleşmede ve kullsnımda hiç bir sorun yaşamadım. Kullanmadığım zaman led ekranın içinde ışıklar surekli yanıp.sonuyor kendiliğinden ve bu durum rahatsız edici çöźümü varmidir
Merhaba konuyu daha sağlıklı görselleyip size cevap verebilmemiz için bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan Whatsapp mesajı ile video kaydedip göndermenizi rica ediyorum.
Merhabalar. Cihaza telefonumdan aile üyesi eklemeye çalıştığımda 3.kişide hata veriyor ve uygulama kapanıyor. Tekrar açılmıyor. Kendim ve eşim somuçları görüyoruz ama kızımı da ekleyince bu şekilde sorun çıkıyor.
Merhaba
Belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yapacağız.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
Merhaba tartınızı aldım ancak tartıda kas kütlesi % 70 lerin altına inmiyor ayrıca kemik ağırlığıda hatalı tartıyor. Birçok hafta tartıltım ama yine 70 leein altında değil neden?
Merhaba
Problem bazı ayarlardan kaynaklanabilir.Belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yapacağız.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak , destek alabilirsiniz.
Tartıyı alalı bir hafta olmadı bir kaç sefer detaylı vücut analizi yaptı ama şimdi yapmamaya başladı özellikle vücut analizi yaptığı için almıştım bu sorunun düzeltilmesi gerekli sadece kilomu görmek için almadım bu durumdan hiç memnun değilim.
Merhaba
Öncelikle aksaklık için özürdiliyoruz.Uygulamada oluşan hata telefonunuz ile ilgil çeşitli ayarlarlada kaynaklanabilir.Aksaklık uzaktan teknik destek ekibimiz tarafından çözüme kavuşturulmaya çalışılacaktır.Belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yapacağız.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Tarafımızdan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
merhaba.tartının kalıbrasyonunda bir bozukluk var sanırım.diğer tartılarla kıyasladığımda 1.2 kg fazla gösteriyor.tartıdan ayağımı çektiğimde 0.0 kg yazacağına 1.2 kg yazıyor.bu sorunu nasıl halledebiliriz
Merhaba
Tartınızda oluşan durum bir arıza değildir.Tartınız zeminde bulunan milimetrik eğimlere nazaran farklı rakamlar çıkarabilir.
Öncelikle tartınızı resetlemenizi rica ediyorum.Daha sonra tartınıza bir kere çıkın ve tartım gerçekleştirin.Tartınızdan inin.Tartınızın ekranı yanıp sönecektir.Bu durum tartınızın zemin senkornizasyonunu yapması anlamına gelir.Daha sonra sıfırlandığını gözlemleyebilirsiniz.Aksi durumda tarafımıza destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşınız.
Telefonum samsung galaxy j7 prime uygulamayı indirdim ama tartı ya bluetooth ile bağlanınca uygulama kendini kapatıyor ve bir daha açmıyor yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba
Pazartesi günü belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yaptık.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Uygulamayı gerçekleştirdiyseniz problemin çözülmemesi halinde bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
Cihazı aldım ilk gün sorunsuz çalıştı ama şimdi kilomu ölçmüyor. Üzerine çıktığımda sürekli 0 KĞ gösteriyor. Islak kullanmadımyere de düşürmedim. Pillerimide kontrol ettim bi sorun yok. Yardımcı olun lütfen daha alalı 2 gün oldu.
Ürününüz ile ilgili teknik bir aksaklık söz konusu olabilir.Cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
Adres bilgilerimiz :
TT Teknoloji A.Ş.
Zafer Mahallesi
169.sk. No:20-22
TT teknoloji Teknik Servis
Esenyurt-İstanbul
Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834
Merhaba, uygulamaya kayit olamıyoruz eşim ve bende ağ başvurusu başarısız diye hata aliyoruz. Mobil veride de ve wifi de aynı hatayı almaktayız. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba
Belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yapacağız.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
Merhaba bu cihazı işyermde kullanacağım Beslenme ve kilo kontrolu üzerine çalışıyorum üyelerimin herhafta vücut analizlerini alıyor ve bir bilgisayarda arşivliyorum. Bu cihaz işimi çok fazla rahatlatıcak. Fakat şöyle bir sorunum var 8 kullanıcı diyor. Cihaza 8 üyeden daha fazlası için vei kaydı yapayacakmıyım. Benim 300 adet üyem var her birinin telefonuna uygulamayı indirtsem Her birinin kendi cihazı ile veri arşivleyip takiplerini yapabilirmiyim
Merhaba
Markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye çok teşekkürederiz.
Tartı tek bir bluetooth bağlantısı ile tek bir telefona bağlanabilmektedir.Her telefonda bulunan uygulamaya ayrı kullanıcılar kaydederek ölçüm yapabilirsiniz.Örnek olarak 1 tartımız olsun ve 2 telefonumuz olsun.Birinci telefonumuza 8 kullanıcı kaydetmiş olalım.İkinci telefonumuzada 8 kişi kaydetmiş olalım.Önce birinci telefonumuzu bluetooth ile bağlayarak 8 kişinin verisini takip edebilirsiniz.Sonra birinci telefonumuzun bluetooth bağlantısını kesip , ikinci telefonumuzu bluetooth ile bağlayarak ikinci telefonumuzdaki 8 kişinin verisini takip edebilirsiniz.Toplamda 16 kişinin verisini takip edebilirsiniz.
Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak,destek alabilirsiniz.
İyi günler yaklaşık 2hafta önce polo smart aldım gayet güzel vucüt analizi yapıyordu fakat son 5gündür kiloyu tartıyor yani eşleşme tamam fakat analiz yapmıyor ne yapabilirim lütfen çok acil
Merhaba
Markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz.Belirttiğiniz mail adresinize bir dizi yönerge gönderimi yapacağız.Bu yönergeleri uygulamanızı rica ediyorum.Bize destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile de ulaşarak destek alabilirsiniz.
Babam ve oglum cok zayıf olduklarindan mi bilmiyorum baskul kilo olarak ölçtu fakat analiz yapmadi ve kapandi sonra geri bildirim yazdi sildim ve tekrar yukledim bi calisiyo kapaniyo sorun nedirbilgi alabilirmiyim
Merhaba
Problem telefonunuza özel bir problemden kaynaklanabilir. Sizlere, konu ile ilgili ,daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Tartinizi aldigimiz gun programi yukledik.aile uyelerinden tartilmaya baslayinca prögram kapandi suan kimseyi bluetoothla tartamiyoruz.bikac kəre yukledik ama tekrar hata verdi.nə yâpmamiz gerek
Merhaba
Uygulama ve telefonunuz ile bağlantılı bir yazılımsal problem olabilir. Sizlere , konu ile ilgili, daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Polosmart bodysmart aldım fakat kilo tartmıyor eror yazıyor lütfen bilgilendirin
Merhaba
Ürününüzü aşağıda belirtilen adrese göndermenizi rica ediyorum.
Teknik Servis Adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
NU : 20-22
Esenyurt –İSTANBUL
Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834
Kilo gösterimi yanlış
Merhaba
Cihazınızdaki aksaklığı giderebilmemiz için aşağıda belirtilen adrese göndermenizi rica ediyorum.
Teknik Servis Adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
NU : 20-22
Esenyurt –İSTANBUL
Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834
Merhaba. Polo smart body programi telefonumda hata veriyor. Karsima uygulamayi kapat diye bi yazi cikip duruyor. Uygulamanizi kullanamiyorum buyuzden.
Merhaba
Uygulama ve telefonunuz ile bağlantılı bir yazılımsal problem olabilir. Sizlere , konu ile ilgili, daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Merhaba tartınızı aldım eşleşmesini yaptım yalnız aile kişilerin eklediğim de tartının üzerine çıktığımızda uygulama dışa atıyor ve bir daha uygulama açılmıyor. Ne yapmamız lazım.
Merhaba
Uygulama ve telefonunuz ile bağlantılı bir yazılımsal problem olabilir. Sizlere , konu ile ilgili, daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Merhaba polo smart tartiyi aldım fakat telefona indirdiğim uygulama devamlı hata bildiriyor Bluetooth bağlantısı kopuyor uygulamayı silip tekrar yüklüyorum 1-2 düzgün çalışıyor sonra tekrar aynı sorunlarla başa dönüyoruz bu soruna bir çare bulmanızı bekliyorum yoksa sıradan bir tartışan hiç bir farkı
Merhaba
Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz ve yaşadığınız aksaklık için çok özürdileriz.Problem telefonunuzun işletim sistemine özel olabilir.Sizlere , konu ile ilgili, daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Hayırlı günler uygulama ilj yüklediğimde çalştı fakat daha sonra kapandı ve açılmıyor. Kaldırıp yeniden yükledim aynı sorun devam ediyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba
Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için çok teşekkürederiz ve yaşadığınız aksaklık için çok özürdileriz.Problem telefonunuzun işletim sistemine özel olabilir.Sizlere , konu ile ilgili, daha iyi yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Gece karanlıkta ışığı yanıp sönüyor. Buna pil dayanmaz,sorun neyden kaynaklı acaba?
Merhaba
Işığın yanıp sönmesi sesörler ile alakalı bir problem olabilir.Cihazınızı teknik servisimize göndermenizi rica ediyoruz.
Adres:
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhaba,
Üründe ne zaman 3 kullanıcı üzeri kişi eklesem program kilitleniyor Ailemdeki kişileri ekleyemiyorum. Eklediğimde hata verip kilitleniyor. 3 kişi olduğunda sorun yok. Bu sorunu nasıl çözeceğim.
Merhaba
Cihazınızın detaylı incelenmesi ve aksaklığın giderilmesi için teknik servisimize gönderiniz.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Kilo tartımını yanlış yapıyor
Merhaba
Cihazınızın detaylı incelenmesi ve aksaklığın giderilmesi için teknik servisimize gönderiniz.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Merhaba uygulmada sadece kiloyu gösteriyor vücut oranlarını göstermiyor sürekli vücut analizi yapılamadı yazıyor
Merhaba
Cihazınızı , incelenmek üzere teknik servisimize göndermenizi rica ediyorum.
Sizlere konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
Aldığım gün cihaz hata verdi eror yazıyor servisi nerde ne yapmam gerekli
Merhaba
Cihazınızın detaylı incelenmesi ve aksaklığın giderilmesi için teknik servisimize gönderiniz.
Teknik servis adresimiz :
Zafer Mahallesi
169. Sokak
Nu: 20 – 22
Esenyurt İSTANBUL
Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
İlk zamanlar detaylı vucüt analizi yaparken aylardır bu analizi yapmıyor sırf bunun için aldığım tartıyı kullanamıyor lütfen yardımcı olun
Merhaba Meral Hanım
İlgili linke tıklayıp indirmeyi dener misiniz? https://apps.apple.com/tr/app/polosmart-bodysmart/id1441495589?l=tr
Merhaba uygulama Apple AppStore da “Ülkenizde veya bölgenizde kullanılamamaktadır” uyarısı veriyor. Türkiye AppStore da.
Merhaba Erdem Bey
İlgili linke tıklayıp indirmeyi dener misiniz? https://apps.apple.com/tr/app/polosmart-bodysmart/id1441495589?l=tr
Merhaba tartı çok işime yarıyordu ama yaklaşık 3 aydır uygulamayı kullanmadığım için güncelleme yapmadım. Şuan iOS için storda yok güncelleyemiyorum. İhtiyacım var iPhone kullananlar hangi uygulamayla eşleyecek.
Merhaba Saniye Hanım
İlgili linke tıklayıp indirmeyi dener misiniz? https://apps.apple.com/tr/app/polosmart-bodysmart/id1441495589?l=tr
Saatim kolumda kendi kendine ben tiklamadan ışığı yanıyor bu bir sorun mu yani ben dokunmadan kolumun hareket etmesiyle ışığının yanması normal mı?
Merhaba, mobil uygulama üzerinden “uyandırma” ayarını kapatırsanız yanmayacaktır. Kol hareketine göre yanmasının sebebi budur. Markamızı tercih ettiğiniz için teşekkür eder iyi günler dileriz
Tartının kalıbrasyonunda bir bozukluk var sanırım.diğer tartılarla kıyasladığımda 1.2 kg fazla gösteriyor.tartıdan ayağımı çektiğimde 0.0 kg yazacağına 1.2 kg yazıyor.bu sorunu nasıl halledebiliriz Ve resetlemede yaptım hiç bir şekılde duzelmıyor hep aynı kiloyu gösteriyor yer degışıklıgıde yapıyorum ama maalesef
Cihazınız ile ilgili uzaktan kurulum desteği verebiliriz.
Sizlere konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan SMS ile , Whatsapp mesajı ile , Gsm araması ile tarafımıza ulaşınız.
MERHABA Polosmart PSSW02 Akıllı Bileklik ALDIM FAKAT NE SAAT AYARI YAPABİLDİM NEDE TELEFON İLE EŞLEŞTİREBİLDİM. BANA BU KONUDA YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ?
Cihazınız ile ilgili uzaktan kurulum desteği verebiliriz.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Öncelikle İyi günler tartı bütün analizleri yapıyor ama bir tek (su analizi) ve (iç organ yağı ) ölçümünü yapmıyor ve
1- ağırlık metodu hatası
1- cihaz desteklenmiyor
Hatasını aldım bunun sebebi nedir ?
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
İyi günler. Profil değişimi yapamadan diğer üyeler tartıya çıktığı için ölçümler karıştı. Bu tür durumlarda o verileri nasıl silebilirim? Teşekkürler.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba tartıyı 1 hafta önce aldım ilk gün eşleşti ve daha sonra eşleşme yapmıyor. Vücut analizi için almıştım şimdi sadece tartı olarak kullanabiliyorum. Acil yardımlarınızı rica ederim
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Aldığımız üründe bağlantı sorunu mevcut kilo gösteriyor ama yap vb şeyleri göstermiyor
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
tartı güzel, yazılımda şöyle bir iyileştirme yapılabilir : profil değiştirmeyi unutuyoruz çoğunlukla, bence alet önceki ölçümlere yakınlığına bakarak kimin tartıldığını tahmin edip otomatikmen onun ölçüm sonuçlarına eklemeli, birbirine yakın kiloda profiller varsa, kime ait ölçüm olduğunu sormalı. çünkü profil değiştirmek unutuluyor, yanlış ölçümleri her satırda bir ölçüm gösteren ekranda sola çektirip silebiliyoruz ama benim önerdiğim şekli daha güzel olur.
Merhaba body smart tartimiz 1 yılın sonunda doğru kiloyu gostermemeye başladi.Destek istiyorum.
Tartım kiloyu yanlış göstermeye başladı.
Merhabalar, ben tarınızı alıp kayıt oldum, ölçümümü yaptım. Sonra da oğlum için bir aile profili oluşturup ona da ölçüm yaptım ama bir şeyi yanlış mı yaptım bilmiyorum, oğlumun kaydı benim hesabıma gelmiş, ne aktarabiliyorum ne silebiliyorum. Düzeltmem için yardımda bulunmanızı rica ediyorum.