Yüksek teknolojik özelliklerle donatılmış Polosmart PSSW02 Smart Plus Akıllı Bileklik ile gün içinde attığın adım sayısını, kaç km yol yürüdüğünü, harcadığın günlük kalorini ve nabzını takip edebilirken, telefonuna gelen bildirimleri de anlık olarak bilekliğinde görebilirsin. Soruların mı var? Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geç: 0850 346 08 22

  • Bluetooth 4.0
  • 0.96 inch TFT ekran
  • Ağırlık: 25 gr
  • Pil Kapasitesi: 90 mAh
  • Şarj Süresi: 2 saat
  • Bekleme Süresi: 15 güne kadar
  • Çalışma Süresi: 3-4 gün
  • Tuş: Dokunmatik
  • Titreşimli uyarı

Akıllı bilekliğinizin ekranı ve kayışı birbirinden bağımsızdır, şarj etmek için kayış bölümünü ekrandan çıkartmanız gerekir. Ekran bölümünü çıkardığınızda ekranın bir tarafında usb girişi göreceksiniz, bu usb girişini telefonunuzu şarj ettiğiniz adaptöre veya powerbank’a takarak şarj edebilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken husus usb soketinin doğru yönde takılmasıdır. Akıllı bileklikten çıkan ucun bakır renkli tarafı, adaptörün iç kısmına temas etmelidir. Şarja takıldığında ekrana “şarj oluyor” uyarısı gelecektir.

Kullanım Kılavuzu - PDF

Ücretsiz Müşteri Hizmetleri: 0850 346 08 22

8 Yorum
  1. Feride 5 ay önce

    akıllı bileklik şarj olmuyor ne yapmalıyım.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili sizi detaylı olarak bilgilendirerek , şarj olmama durumunuza yardımcı olabiliriz.
      Size konu ilgili yardımcı olabilmemiz için , lütfen , 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan tarafımıza ulaşınız.

  2. ayşegül özbek 5 ay önce

    ilk başta telefona bağlandı ama daha sonra bağlantı gitti şuan uygulama device kısmında bilekligi bulamiyor ne yapmam gerekiyor?

    • Yazar
      admin 5 ay önce

      Merhaba, 0850 346 08 22 numarasından ürün dahilerimizden doğrudan destek alabilirsiniz.

  3. ümit ali yücel 5 ay önce

    merhaba bimden bir ürün aldım telefonuma aplikasyonu kurdum tüm izinleri ve bildirimli açtım ama sürekli bağlantı kopuyor bildirimler gelmiyor bazın de ki çok nadir geç geliyor bu konuda yardımcı olur musunz teşekkür ederim

    • Yazar
      admin 5 ay önce

      Merhaba, 0850 346 08 22 numarasından ürün dahilerimizden doğrudan destek alabilirsiniz.

  4. Gürol 5 ay önce

    iyi günler ben bu alete şarj yaptıramıyorum neden olabilir power box yolu ile

    • Yazar
      admin 5 ay önce

      Merhaba, en genel problem şarj girişinin ters takılması ya da tam oturmamasından kaynaklanmaktadır. Şarj girişlerini tekrar dener misiniz? Sorunu halen çözemediyseniz 0850 346 08 22 numarasından ürün dahilerimizden doğrudan destek alabilirsiniz.

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?