İlk eşleştirme
Apple veya Android işletim sistemli telefonlarda indirilmesi gereken uygulama “Yoho-Sports” dur.
Android için,
Apple için,
Uygulama indikten sonra, akıllı bilekliğinizin şarjının dolu olması ve bağlayacağınız cihaza yakın olması gerekmektedir. Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden Bluetooth menüsüne giriş yapınız. Ortamda birden fazla ağlanmaya hazır bileklik var ise, doğru bilekliği seçmek için akıllı bilekliğin Mac ekranındaki IP adresinin eşleştiğine bağlanmanız yeterli olacaktır. Kısa bir eşleşmenin ardından akıllı bilekliğin tarih saat bilgileri güncellenecek, cihazdaki veriler ise uygulama içerisine aktarılmış olacaktır.
Telefon Bildirimlerini Açma
Akıllı bileklik, mobil cihazınıza gelen bildirimleri saat ekranında görüntülenmesini sağlar. Bu özelliğin daha öncesinden uygulama içerisinde açılmış olması gerekmektedir. Özelliği açmak için, Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden “Bildirimler-Alert” menüsünden, akıllı bilekliğiniz üzerinde görmek istediğiniz bildirimleri aktif hale getirebilirsiniz.
Saatin ekranlarının özellikleri
* Adım Sayar özelliği, mobil uygulamanızda “Steps’’ olarak görünmektedir. Bu fonksiyon saat 00:00’dan itibaren 24 saat boyunca atılan adımların toplamını göstermektedir.
* Mesafe Ölçer özelliği, 24 saat içinde kat edilen mesafeyi km cinsinden ölçerek kaydetmektedir.
* Kalori Ölçer özelliği, kat edilen mesafeyi ve atılan adımları baz alarak ortalama yakılan kalorinizi hesaplar.
* Kalp Atışı Ölçer özelliği, mobil uygulamanızda “Heart Rate” olarak görünmektedir. Bu fonksiyon kalp atış hızınızı, saatinizin alt kısımdaki sensör sayesinde ölçmektedir. Sensörün bileğinize temas ettiğinden emin olunuz.
Uygulamayı yükledim ama telefona bağlanmıyor, device yazan yerden aratıyorum bulamıyor
Telefondan eşleşme oluyor ama uygulamada görünmüyor
Merhaba
İlk kurulum aşamasında , Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.
Bilekliği 1 gün kullandım gece bluetooth konum kapatıp uyudum sabah açılmadı tekrar yükleyip kurulum yapmaya çalıştım ama olmadı yardımcı Olur musunuz lütfen
Device de bileklik gözükmüyor ne yapmalıyım bilekligi komple kapatamıyorum
Merhaba
Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.
Saat ve tarih ayarları olmuyor. Telefonlarınıza da ulaşamıyoruz. Muhatap yok. Verdiğim paraya yazık oldu. Çevremde de yaşanılan sorunu herkese anlatıyorum çünkü onlarında paralarına yazık olmasını istemiyorum.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Uygulama saati görmüyor.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Hayırlı akşamlar kusura bakmayın bu saatte rahatsız ediyorum ama yolladığım cihaz için bilgi almak için attım 5415420153 bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Bildirim kısmında aramalar titreşim ve diğer yazıyor açıyorum bildirim saatime gelmiyor
Arayan kayıtlı bile olsa sadece numara gözüküyor farklı bir ayarı var mı arayanın ismini göstermek için
Hücresel veri kapali konum ve bluetooth açik olmasına rağmen telefon smart saati görmüyor teknik destek numaralarini ariyorum çaliyor ancak kimse açmiyor
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Hayırlı günler bim den akıllı bileklik aldım şarj olmuyor bileklik açılmıyor
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Uygulamanın hava durumu bölümünü ne yaptıysam çalıştıramadım. Ne yapmalıyım?
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Uyku takip özelliğini calistiramiyorum. Bunun için ne yapmam gerekli adim adim anlatırmısınız. Uygulama ile senkronize ettiğimde hicbir veri görünmüyor sıfır yazıyor
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Uygulamada hava dueumu çalışmıyor mu? Ne yaptıysam açılmıyor.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Merhaba bilekliğimi bağladım fakat bluetoth kapalı olduğu zaman herhangi bildirim gelmiyor açık olduğu zaman geliyor sadece fakat ilk aldığım da buletoth kapalı iken de bildirim ve aramalar geliyodu ne yapabilirim ?( Bilekliği alalı 4 gün oldu )
Merhaba
Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Ürün tütriyo ekranda polo smart yazıyo ve ne açılıyo ne kapanıyo sadece titriyo ne yapabilirim