İlk eşleştirme

Apple veya Android işletim sistemli telefonlarda indirilmesi gereken uygulama “Yoho-Sports” dur.

Android için,

Apple için,

Uygulama indikten sonra, akıllı bilekliğinizin şarjının dolu olması ve bağlayacağınız cihaza yakın olması gerekmektedir. Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden Bluetooth menüsüne giriş yapınız. Ortamda birden fazla ağlanmaya hazır bileklik var ise, doğru bilekliği seçmek için akıllı bilekliğin Mac ekranındaki IP adresinin eşleştiğine bağlanmanız yeterli olacaktır. Kısa bir eşleşmenin ardından akıllı bilekliğin tarih saat bilgileri güncellenecek, cihazdaki veriler ise uygulama içerisine aktarılmış olacaktır.

 

Telefon Bildirimlerini Açma

Akıllı bileklik, mobil cihazınıza gelen bildirimleri saat ekranında görüntülenmesini sağlar. Bu özelliğin daha öncesinden uygulama içerisinde açılmış olması gerekmektedir. Özelliği açmak için, Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden “Bildirimler-Alert” menüsünden, akıllı bilekliğiniz üzerinde görmek istediğiniz bildirimleri aktif hale getirebilirsiniz.

Saatin ekranlarının özellikleri

* Adım Sayar özelliği, mobil uygulamanızda “Steps’’ olarak görünmektedir. Bu fonksiyon saat 00:00’dan itibaren 24 saat boyunca atılan adımların toplamını göstermektedir.

* Mesafe Ölçer özelliği, 24 saat içinde kat edilen mesafeyi km cinsinden ölçerek kaydetmektedir.

* Kalori Ölçer özelliği, kat edilen mesafeyi ve atılan adımları baz alarak ortalama yakılan kalorinizi hesaplar.

* Kalp Atışı Ölçer özelliği, mobil uygulamanızda “Heart Rate” olarak görünmektedir. Bu fonksiyon kalp atış hızınızı, saatinizin alt kısımdaki sensör sayesinde ölçmektedir. Sensörün bileğinize temas ettiğinden emin olunuz.

80 Yorum
  1. Gökhan 8 ay önce

    Uygulamayı yükledim ama telefona bağlanmıyor, device yazan yerden aratıyorum bulamıyor
    Telefondan eşleşme oluyor ama uygulamada görünmüyor

    • TT Teknoloji Destek 7 ay önce

      Merhaba

      İlk kurulum aşamasında , Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

      • Rana 6 ay önce

        Bilekliği 1 gün kullandım gece bluetooth konum kapatıp uyudum sabah açılmadı tekrar yükleyip kurulum yapmaya çalıştım ama olmadı yardımcı Olur musunuz lütfen

        • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

          Merhaba
          Cihazınız ile ilgili kurulum destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
          Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
          Arıza durumunda aşağıdaki servis adresimize ürününüzü gönderdiğiniz takdirde aksaklık giderilecektir.
          T T teknoloji A.Ş.
          Namık Kemal Mahallesi
          120. Sokak
          Nu: 16
          Esenyurt İSTANBUL
          Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
          Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
          Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.Kargo ücretsizdir.

        • Muhammed Can 5 ay önce

          Aynı sorun bende de oldu ne yapabilirim yardım edermisiniz

          • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

            Merhaba
            Cihazınız ile ilgili kurulum destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
            Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.
            Arıza durumunda aşağıdaki servis adresimize ürününüzü gönderdiğiniz takdirde aksaklık giderilecektir.
            T T teknoloji A.Ş.
            Namık Kemal Mahallesi
            120. Sokak
            Nu: 16
            Esenyurt İSTANBUL
            Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
            Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
            Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.Kargo ücretsizdir.

    • Alp 6 ay önce

      Öncelikle merhaba. Eğer device den bilekliğine ulaşamıyorsan öncelikle bluetooth’u aç ama bağlama. Sonrasında yoho uygulamasından deviceye gir ve tara eğer polosmart yazısı çıkarsa tıkla ve bağlan. Bu kadar basit.

  2. Emine karakaya 8 ay önce

    Device de bileklik gözükmüyor ne yapmalıyım bilekligi komple kapatamıyorum

    • TT Teknoloji Destek 7 ay önce

      Merhaba

      Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

      • Sema 7 ay önce

        Saat ve tarih ayarları olmuyor. Telefonlarınıza da ulaşamıyoruz. Muhatap yok. Verdiğim paraya yazık oldu. Çevremde de yaşanılan sorunu herkese anlatıyorum çünkü onlarında paralarına yazık olmasını istemiyorum.

        • Yazar
          admin 7 ay önce

          Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
          Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  3. Yusuf 7 ay önce

    Uygulama saati görmüyor.

    • Yazar
      admin 7 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  4. Mahfiz 7 ay önce

    Hayırlı akşamlar kusura bakmayın bu saatte rahatsız ediyorum ama yolladığım cihaz için bilgi almak için attım 5415420153 bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  5. Mert 6 ay önce

    Bildirim kısmında aramalar titreşim ve diğer yazıyor açıyorum bildirim saatime gelmiyor

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Cihazınız ile ilgili uzaktan kurulum desteği almanızı rica ediyoruz.

      0850 346 08 22 numaralı telefonumuzdan destek işlemini sağlayabilirsiniz.

  6. Emir Ahmet 6 ay önce

    Ürün tere dayanıklı mı ( su değil TER )

  7. Seyma 6 ay önce

    Merhaba, telefondaki bildirimler saate gelmiyor. Önceden bir sorun yoktu, bildirimler geliyordu ve titreşim oluyordu. Ancak birkaç gündür bildirimler gelmiyor. Tansiyon, nabız vb her biri çalışıyor ve Bluetooth bağlantısı aktif. Sadece bildirim gelmiyor.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Cihazınız ile ilgili kurulum işlemi yapılması gerekli olabilir. Kurulum desteğini 0850 346 08 22 numaralı telefonumuzdan sağlayabilirsiniz.
      Arıza durumunda aşağıdaki servis adresimize cihazınızı göndermenizi rica ediyorum.

      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  8. bünyamin 6 ay önce

    Merhaba akıllı bileklik kendi kendine kapandı ve açılmıyor bunu nasıl çözebilirim

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  9. Emin Öztürk 6 ay önce

    Merhaba iyi çalışmalar. Cihazımızı geçtiğimiz cumartesi günü Bartın yalı şubesinden aldık,eve gelip şarjını ve telefonla bağlantısını yaptık eşime kızım ve ben sürpriz yaptık, eşim çok beğenerek taktı beş gün kullanıldıktan sonra tekrar şarja taktıktan ama şimdi ekranı göstermiyor . Gelen aramaları,çağrıları nabız,tansiyon gibi taramaları uygulama programından gösteriyor. Bu durumda bize bir çare . Yardımlarınızı bekliyoruz.

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  10. Hümeyra aksoy 6 ay önce

    Merhaba, aldıgım gun uygulamaya baglandım, ancak bugun saati falan hep geriden geliyor, uygulamaya tekrar baglamak istediğimde bluetooth baglantı taramasımda bıleklıgı bulamıyor, acaba neden

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  11. Muhammed Raşit Yılmaz 6 ay önce

    Gelen aramaları nasıl açıyoruz

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Polosmart Smartfit Akıllı bilekliğiniz ile ilgili gelen arama bildirimi özelliğini YOHO SPORTS içerisindeki ayar bölümünden yapabilirsiniz.

  12. Aytaç 6 ay önce

    Arayan kayıtlı bile olsa sadece numara gözüküyor farklı bir ayarı var mı arayanın ismini göstermek için

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      POLOSMART SMARTFİT akıllı bilekliğinizin rehber kayıt saklama özelliği olmadığı için arayan ismini gösterme durumu bulunmamaktadır.

  13. Meliha 6 ay önce

    Hücresel veri kapali konum ve bluetooth açik olmasına rağmen telefon smart saati görmüyor teknik destek numaralarini ariyorum çaliyor ancak kimse açmiyor

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  14. Suat 6 ay önce

    Hayırlı günler bim den akıllı bileklik aldım şarj olmuyor bileklik açılmıyor

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  15. Hasan 6 ay önce

    Uygulamanın hava durumu bölümünü ne yaptıysam çalıştıramadım. Ne yapmalıyım?

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  16. Ömer 6 ay önce

    Uyku takip özelliğini calistiramiyorum. Bunun için ne yapmam gerekli adim adim anlatırmısınız. Uygulama ile senkronize ettiğimde hicbir veri görünmüyor sıfır yazıyor

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  17. Hasan 6 ay önce

    Uygulamada hava dueumu çalışmıyor mu? Ne yaptıysam açılmıyor.

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  18. Yazar
    admin 6 ay önce

    Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
    Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  19. Mustafa Gürbüz 6 ay önce

    Merhaba bilekliğimi bağladım fakat bluetoth kapalı olduğu zaman herhangi bildirim gelmiyor açık olduğu zaman geliyor sadece fakat ilk aldığım da buletoth kapalı iken de bildirim ve aramalar geliyodu ne yapabilirim ?( Bilekliği alalı 4 gün oldu )

    • Yazar
      admin 6 ay önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  20. Kbr 6 ay önce

    Ürün tütriyo ekranda polo smart yazıyo ve ne açılıyo ne kapanıyo sadece titriyo ne yapabilirim

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba

      Cihazınız ile ilgili aksaklığı servisimiz giderecektir.
      Aşağıda belirttiğimiz adres bilgisine ürününüzü göndermenizi rica ediyoruz.
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  21. Erdal Er 5 ay önce

    Smartfit bileklik bir ay olmadı, yattığında kordonu şarj tarafından kopmuş herhalde. Çocuğum bu bilekliği çok sevmişti ne yapmam gerekiyor.

    • TT Teknoloji Destek 5 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız teknik servisimiz tarafından incelenmesi gereklidir.
      Aşağıdaki servis adresimize cihazınızı göndermenizi rica ediyoruz.
      T T teknoloji A.Ş.
      Namık Kemal Mahallesi
      120. Sokak
      Nu: 16
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834
      Arızayı , isim soyisim , telefon numaranızı ve açık adresinizi not olarak yazıp kutunun/cihazın üstüne yapıştırınız.
      Fiş/Fatura fotokopinizi göndermeyi unutmayınız.
      Kargo ücretsizdir.

  22. lokman 5 ay önce

    playstore yoho uygulamasının ve saatin türkçe dil desteğiyokmu. kutu üzerinde türkiye için üretilmiştir yazıyor ama türkçe dil bulamadım.

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba
      YOHO SPORTS uygulamasının Türkçe dil paketi APPLE STORE/İOS işletim sistemli telefonlarda bulunmaktadır.
      YOHO SPORTS uygulaması PLAYSTORE/ANDROİD işletim sistemli telefonlarda İngilizce ‘dir.

  23. Esra 5 ay önce

    Merhaba bilekliğim adım saymıyor diğer özelliklerinde sorun yok be yapmalıyım acaba başka bir ayarımı var ?

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba
      Polosmart Smartfit bilekliğinizde ve YOHO SPORTS uygulamanızda adım sayar ile ilgili senkornize etmek dışında herhangi bir ayar bulunmamaktadır.
      Bilekliğinizde adım sayar ekranına geldikten sonra , bilekliğiniz her sallandığında adım sayma işlemi gerçekleşecektir.
      Bu noktalarda cihazınızda aksaklık devam etmekte ise , 0850 346 08 22 numaralı destek hattımız ile irtibat kurmanızı rica ederiz.

  24. Çağan Yunus Türkoğlu 5 ay önce

    Benim polosmart akıllı bilekliğim şarj olmuyor ne yapmalıyım

    • Yazar
      admin 5 ay önce

      Merhaba, en genel problem şarj girişinin ters takılması ya da tam oturmamasından kaynaklanmaktadır. Şarj girişlerini tekrar dener misiniz? Sorunu halen çözemediyseniz 0850 346 08 22 numarasından ürün dahilerimizden doğrudan destek alabilirsiniz.

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba

      Uzman personellerimiz , ürününüz ile ilgili , size , kurulum/destek hizmeti vererek yardımcı olacaktır.
      0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan tarafımıza ulaşmanızı rica ediyoruz.

  25. Barış 5 ay önce

    Merhaba Polo smartplus akıllı bilekliği telefon ile eşledim sonrasında eşimin telefonuna eşlemek istiyorum ama bir türlü yapamadım

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba

      Bilekliğinizi başka bir telefona bağlamak için aşağıdaki adımları uygulayınız.

      -Bilekliğinizin bağlantısını , ilk bağladığınız telefon içindeki YOHO SPORTS uygulaması içerisinde ,AYARLAR -> Device bölümünden, koparınız.
      -İkinci telefona YOHO SPORTS uygulaması indiriniz.
      -Telefon üzerinden WİFİ bağlantısını kapatınız.
      -Telefon üzerinde Mobil İnternet bağlantısınız kapatınız.
      -Telefon üzerinde BLUETOOTH bağlantınızı açınız.
      -Telefon üzerinde KONUM bağlantınızı açınız.
      -Yoho Sports uygulamaSI içerisinde ,sol üst köşede bulunan AYARLAR bölümünü açınız.
      -Açılan listeden DEVİCE seçeneğine giriniz ve burada listede görünecek olan saatinize bağlanınız.

      Ayrıntılı destek olabilmemiz için 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan uzman personellerimize ulaşabilirsiniz.

  26. Denizhan 5 ay önce

    Merhaba benim yoho sport uygulamasından eskiden bağlanıyodu şimdi bağlanmıyo ne yapmalıyım

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba
      Size hızlı dönüş yapabilmemiz ve ürün ile ilgili yardımcı olabilmemiz için irtibat bilgilerinizi destek@ttteknoloji.com.tr adresimize ulaştırmanızı veya 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan bize ulaşmanızı rica ederiz.

  27. Denizhan 5 ay önce

    Fotoğraf çekiliyomu

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba
      Polosmart Smartfit akıllı bileklikte fotoğraf çekme özelliği bulunmamaktadır.

  28. Hasan Gürsoy 5 ay önce

    Çalışıyor ama açılmıyor alarmı şarjı gösteriyor

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba
      Ürününüz ile ilgili öncelikle ,destek ekibimizden yardım almanızı rica ediyorum.
      Cihazınız ile ilgili kurulum/destek personellerimiz sizlere yardımcı olacaktır.
      Destek ekibimize , destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı hattımızdan ulaşabilirsiniz.
      Arıza durumunda aşağıdaki servis adresimize ürününüzü gönderdiğiniz takdirde aksaklık giderilecektir.
      T T teknoloji A.Ş.

  29. Büşra özmen 4 ay önce

    Ürün sürekli titreme yapıyor ve ekranında hiçbir ışık yok neden? Şarja taktım şarj almıyor normalde şarjdayken ışık yanması gerek

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba
      Size hızlı dönüş yapabilmemiz ve ürün ile ilgili açıklama yapabilmemiz için irtibat bilgilerinizi destek@ttteknoloji.com.tr adresimize ulaştırmanızı veya 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan bize ulaşmanızı rica ederiz.

  30. Tuğçe 4 ay önce

    Yeni aldım bimden ama kurulumu olmuyor. Wifide kapati mobil veride. Yinede olmuyor sizide arıyorum ulasamiyorum. Lütfen açık yardımcı olur musunuz.?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      POLOSMART Smartfit Akıllı bilekliğinizi , telefonunuzun bluetooth listesi üzerinden eşleştirme sağladıysanız , bilekliğiniz YOHO SPORTS uygulaması üzerinden bağlanmayacaktır. Bu durumu kontrol ediniz.

      Ürün ile ilgili ayrıntılı olarak kurulum ve destek sağlayabilmemiz için 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan destek ekibimize ulaşmanızı rica ediyoruz.

  31. Ensar eren 4 ay önce

    Bende bir akıllı saat aldım. Polo smart aroyanların bazılarının adı yazıyor ama bazılarında sadece numaran çıkıyor neden acaba bilgisi olan varmı

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba
      Polosmart Smartfit akıllı bileklik model üründe arayan ismini gösterme ve Türkçe karakter desteği bulunmamaktadır. Bilekliğinizde görülen bazı isimler , bilekliğinizdeki yazılım tarafından telefon numarası olarak algılanıp görünebilir.

  32. irem 4 ay önce

    cihaz kısmından bilekliği okumuyor

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Ürününüzün kurulumunda bir aksaklık olabilir . 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan kurulum desteği almanızı rica ediyoruz.

  33. Ayşe 4 ay önce

    Merhaba oğluma aldığım saatin nerelerine basmışsa ekranı gitti sadece arka yeşil ışık sürekli yanıyor ne yapmalıyım?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Cihazınızın servisimizde incelenmesi gerekli . Ekranda bir aksaklık söz konusu olabilir . Servis hizmetimiz için 0850 346 08 22 numaralı destek hattımız ile irtibat kurmanızı rica ediyorum.

  34. Ayşe 4 ay önce

    Merhaba oğluma aldığım saatin nerelerine basmışsa ekranı gitti sadece arka yeşil ışık sürekli yanıyor ne yapmalıyım? Yazdıktan sonra koluma takıp beklettim yeşil ışıkta gitti şimdi hiç açılmıyor?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Cihazınız ile ilgili teknik destek ve servis hizmeti alabilmeniz adına , bize 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan ulaşmanızı rica ediyoruz.

  35. Yücel 4 ay önce

    Arkadaşlar yağı sportu indirdim cihazı bulmuyor bana yardımcı olur musunuz yorumlarınızda okuduklarını da yaptım

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Yazılı kurulum aşamalarından sonuç alamadıysanız , 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızı arayarak uzman ekibimizden kurulum hizmeti almanızı rica ediyorum.

  36. Emrah 4 ay önce

    Merhaba ben uygulumayi indiridim bluetoohlada baglanti sağlıyor fakat uygulamaya geldiğimde devicedediginiz Türkçesi cihazım yaziyor saati bulmuyor neden bı hata mı yapıyorum acaba yardımcı olur musunuz lutfen

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Kurulum ile ilgili atladığınız bir adım olabilir. Konu ile ilgili ayrıntılı bilgi verebilmemiz için 0850 346 08 22 numaralı destek hattımız ile irtibat kurmanızı rica ediyorum.

  37. Hüseyin mamık 4 ay önce

    Merhaba pssw02 cihazımı kullanım 3. Ayı bileklik kapandı şarja taktım şarj oluyor parmak izi sensörü bozuldu galiba ve simdi şarj olmuyo gereğinin yapılmasını arz ederim.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba

      Ürününüzü ücretsiz kargo ile servisimize göndermenizi rica ediyoruz. Servisimiz konu ile ilgili yardımcı olacaktır.
      Servise gönderim için gerekli bilgileri 0850 346 08 22 numaralı destek hattımızdan sağlayabilirsiniz.

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?