İlk eşleştirme

Apple veya Android işletim sistemli telefonlarda indirilmesi gereken uygulama “Yoho-Sports” dur.

Android için,

Apple için,

Uygulama indikten sonra, akıllı bilekliğinizin şarjının dolu olması ve bağlayacağınız cihaza yakın olması gerekmektedir. Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden Bluetooth menüsüne giriş yapınız. Ortamda birden fazla ağlanmaya hazır bileklik var ise, doğru bilekliği seçmek için akıllı bilekliğin Mac ekranındaki IP adresinin eşleştiğine bağlanmanız yeterli olacaktır. Kısa bir eşleşmenin ardından akıllı bilekliğin tarih saat bilgileri güncellenecek, cihazdaki veriler ise uygulama içerisine aktarılmış olacaktır.

 

Telefon Bildirimlerini Açma

Akıllı bileklik, mobil cihazınıza gelen bildirimleri saat ekranında görüntülenmesini sağlar. Bu özelliğin daha öncesinden uygulama içerisinde açılmış olması gerekmektedir. Özelliği açmak için, Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden “Bildirimler-Alert” menüsünden, akıllı bilekliğiniz üzerinde görmek istediğiniz bildirimleri aktif hale getirebilirsiniz.

Saatin ekranlarının özellikleri

* Adım Sayar özelliği, mobil uygulamanızda “Steps’’ olarak görünmektedir. Bu fonksiyon saat 00:00’dan itibaren 24 saat boyunca atılan adımların toplamını göstermektedir.

* Mesafe Ölçer özelliği, 24 saat içinde kat edilen mesafeyi km cinsinden ölçerek kaydetmektedir.

* Kalori Ölçer özelliği, kat edilen mesafeyi ve atılan adımları baz alarak ortalama yakılan kalorinizi hesaplar.

* Kalp Atışı Ölçer özelliği, mobil uygulamanızda “Heart Rate” olarak görünmektedir. Bu fonksiyon kalp atış hızınızı, saatinizin alt kısımdaki sensör sayesinde ölçmektedir. Sensörün bileğinize temas ettiğinden emin olunuz.

30 Yorum
  1. Gökhan 2 ay önce

    Uygulamayı yükledim ama telefona bağlanmıyor, device yazan yerden aratıyorum bulamıyor
    Telefondan eşleşme oluyor ama uygulamada görünmüyor

    • TT Teknoloji Destek 1 ay önce

      Merhaba

      İlk kurulum aşamasında , Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

    • Alp 3 gün önce

      Öncelikle merhaba. Eğer device den bilekliğine ulaşamıyorsan öncelikle bluetooth’u aç ama bağlama. Sonrasında yoho uygulamasından deviceye gir ve tara eğer polosmart yazısı çıkarsa tıkla ve bağlan. Bu kadar basit.

  2. Emine karakaya 2 ay önce

    Device de bileklik gözükmüyor ne yapmalıyım bilekligi komple kapatamıyorum

    • TT Teknoloji Destek 1 ay önce

      Merhaba

      Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

      • Sema 4 hafta önce

        Saat ve tarih ayarları olmuyor. Telefonlarınıza da ulaşamıyoruz. Muhatap yok. Verdiğim paraya yazık oldu. Çevremde de yaşanılan sorunu herkese anlatıyorum çünkü onlarında paralarına yazık olmasını istemiyorum.

        • Yazar
          admin 3 hafta önce

          Merhaba
          Teknik bir sorun olabilir. Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  3. Yusuf 2 ay önce

    Uygulama saati görmüyor.

    • Yazar
      admin 1 ay önce

      Merhaba

      Sizlere konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için, destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi, 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı hatlardan tarafımıza ulaşınız.

  4. Mahfiz 1 ay önce

    Hayırlı akşamlar kusura bakmayın bu saatte rahatsız ediyorum ama yolladığım cihaz için bilgi almak için attım 5415420153 bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  5. bünyamin 2 hafta önce

    Merhaba akıllı bileklik kendi kendine kapandı ve açılmıyor bunu nasıl çözebilirim

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  6. Emin Öztürk 7 gün önce

    Merhaba iyi çalışmalar. Cihazımızı geçtiğimiz cumartesi günü Bartın yalı şubesinden aldık,eve gelip şarjını ve telefonla bağlantısını yaptık eşime kızım ve ben sürpriz yaptık, eşim çok beğenerek taktı beş gün kullanıldıktan sonra tekrar şarja taktıktan ama şimdi ekranı göstermiyor . Gelen aramaları,çağrıları nabız,tansiyon gibi taramaları uygulama programından gösteriyor. Bu durumda bize bir çare . Yardımlarınızı bekliyoruz.

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  7. Hümeyra aksoy 6 gün önce

    Merhaba, aldıgım gun uygulamaya baglandım, ancak bugun saati falan hep geriden geliyor, uygulamaya tekrar baglamak istediğimde bluetooth baglantı taramasımda bıleklıgı bulamıyor, acaba neden

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba, eşleştirme hatası olabilir
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  8. Sercan 3 gün önce

    Uygulama saati görmüyor telefon numarası atmışsın admin arıyorum açan yok boş insanlarsınız

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  9. Meliha 2 gün önce

    Hücresel veri kapali konum ve bluetooth açik olmasına rağmen telefon smart saati görmüyor teknik destek numaralarini ariyorum çaliyor ancak kimse açmiyor

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  10. Suat 1 gün önce

    Hayırlı günler bim den akıllı bileklik aldım şarj olmuyor bileklik açılmıyor

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  11. Hasan 24 saat önce

    Uygulamanın hava durumu bölümünü ne yaptıysam çalıştıramadım. Ne yapmalıyım?

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  12. Ömer 17 saat önce

    Uyku takip özelliğini calistiramiyorum. Bunun için ne yapmam gerekli adim adim anlatırmısınız. Uygulama ile senkronize ettiğimde hicbir veri görünmüyor sıfır yazıyor

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  13. Hasan 17 saat önce

    Uygulamada hava dueumu çalışmıyor mu? Ne yaptıysam açılmıyor.

    • Yazar
      admin 6 saat önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  14. Mustafa Gürbüz 4 saat önce

    Merhaba bilekliğimi bağladım fakat bluetoth kapalı olduğu zaman herhangi bildirim gelmiyor açık olduğu zaman geliyor sadece fakat ilk aldığım da buletoth kapalı iken de bildirim ve aramalar geliyodu ne yapabilirim ?( Bilekliği alalı 4 gün oldu )

    • Yazar
      admin 1 dakika önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0533 966 49 74 – 0533 966 49 75 – 0533 966 49 76 numaralı destek hatlarından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2020 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?