İlk eşleştirme

Apple veya Android işletim sistemli telefonlarda indirilmesi gereken uygulama “Yoho-Sports” dur.

Android için,

Apple için,

Uygulama indikten sonra, akıllı bilekliğinizin şarjının dolu olması ve bağlayacağınız cihaza yakın olması gerekmektedir. Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden Bluetooth menüsüne giriş yapınız. Ortamda birden fazla ağlanmaya hazır bileklik var ise, doğru bilekliği seçmek için akıllı bilekliğin Mac ekranındaki IP adresinin eşleştiğine bağlanmanız yeterli olacaktır. Kısa bir eşleşmenin ardından akıllı bilekliğin tarih saat bilgileri güncellenecek, cihazdaki veriler ise uygulama içerisine aktarılmış olacaktır.

 

Telefon Bildirimlerini Açma

Akıllı bileklik, mobil cihazınıza gelen bildirimleri saat ekranında görüntülenmesini sağlar. Bu özelliğin daha öncesinden uygulama içerisinde açılmış olması gerekmektedir. Özelliği açmak için, Yoho Sports uygulaması içerisinde “Ayarlar- Device” sekmesinden “Bildirimler-Alert” menüsünden, akıllı bilekliğiniz üzerinde görmek istediğiniz bildirimleri aktif hale getirebilirsiniz.

Saatin ekranlarının özellikleri

* Adım Sayar özelliği, mobil uygulamanızda “Steps’’ olarak görünmektedir. Bu fonksiyon saat 00:00’dan itibaren 24 saat boyunca atılan adımların toplamını göstermektedir.

* Mesafe Ölçer özelliği, 24 saat içinde kat edilen mesafeyi km cinsinden ölçerek kaydetmektedir.

* Kalori Ölçer özelliği, kat edilen mesafeyi ve atılan adımları baz alarak ortalama yakılan kalorinizi hesaplar.

* Kalp Atışı Ölçer özelliği, mobil uygulamanızda “Heart Rate” olarak görünmektedir. Bu fonksiyon kalp atış hızınızı, saatinizin alt kısımdaki sensör sayesinde ölçmektedir. Sensörün bileğinize temas ettiğinden emin olunuz.

36 Yorum
  1. Gökhan 1 sene önce

    Uygulamayı yükledim ama telefona bağlanmıyor, device yazan yerden aratıyorum bulamıyor
    Telefondan eşleşme oluyor ama uygulamada görünmüyor

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Merhaba

      İlk kurulum aşamasında , Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

      • Rana 1 sene önce

        Bilekliği 1 gün kullandım gece bluetooth konum kapatıp uyudum sabah açılmadı tekrar yükleyip kurulum yapmaya çalıştım ama olmadı yardımcı Olur musunuz lütfen

    • Alp 1 sene önce

      Öncelikle merhaba. Eğer device den bilekliğine ulaşamıyorsan öncelikle bluetooth’u aç ama bağlama. Sonrasında yoho uygulamasından deviceye gir ve tara eğer polosmart yazısı çıkarsa tıkla ve bağlan. Bu kadar basit.

  2. Emine karakaya 1 sene önce

    Device de bileklik gözükmüyor ne yapmalıyım bilekligi komple kapatamıyorum

    • TT Teknoloji Destek 1 sene önce

      Merhaba

      Wifi ve Mobil internetinizi kapatınız. Bluetooth ve Konum (GPS) ayarınızı açınız. Bu şekilde YOHO SPORTS uygulaması içerisinde Device kısmından tarama yapınız.

      • Sema 1 sene önce

        Saat ve tarih ayarları olmuyor. Telefonlarınıza da ulaşamıyoruz. Muhatap yok. Verdiğim paraya yazık oldu. Çevremde de yaşanılan sorunu herkese anlatıyorum çünkü onlarında paralarına yazık olmasını istemiyorum.

        • Yazar
          admin 1 sene önce

          Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
          Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  3. Yusuf 1 sene önce

    Uygulama saati görmüyor.

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  4. Mahfiz 1 sene önce

    Hayırlı akşamlar kusura bakmayın bu saatte rahatsız ediyorum ama yolladığım cihaz için bilgi almak için attım 5415420153 bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  5. Mert 1 sene önce

    Bildirim kısmında aramalar titreşim ve diğer yazıyor açıyorum bildirim saatime gelmiyor

  6. Emir Ahmet 1 sene önce

    Ürün tere dayanıklı mı ( su değil TER )

  7. Seyma 1 sene önce

    Merhaba, telefondaki bildirimler saate gelmiyor. Önceden bir sorun yoktu, bildirimler geliyordu ve titreşim oluyordu. Ancak birkaç gündür bildirimler gelmiyor. Tansiyon, nabız vb her biri çalışıyor ve Bluetooth bağlantısı aktif. Sadece bildirim gelmiyor.

  8. bünyamin 1 sene önce

    Merhaba akıllı bileklik kendi kendine kapandı ve açılmıyor bunu nasıl çözebilirim

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  9. Emin Öztürk 1 sene önce

    Merhaba iyi çalışmalar. Cihazımızı geçtiğimiz cumartesi günü Bartın yalı şubesinden aldık,eve gelip şarjını ve telefonla bağlantısını yaptık eşime kızım ve ben sürpriz yaptık, eşim çok beğenerek taktı beş gün kullanıldıktan sonra tekrar şarja taktıktan ama şimdi ekranı göstermiyor . Gelen aramaları,çağrıları nabız,tansiyon gibi taramaları uygulama programından gösteriyor. Bu durumda bize bir çare . Yardımlarınızı bekliyoruz.

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  10. Hümeyra aksoy 1 sene önce

    Merhaba, aldıgım gun uygulamaya baglandım, ancak bugun saati falan hep geriden geliyor, uygulamaya tekrar baglamak istediğimde bluetooth baglantı taramasımda bıleklıgı bulamıyor, acaba neden

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  11. Muhammed Raşit Yılmaz 1 sene önce

    Gelen aramaları nasıl açıyoruz

  12. Aytaç 1 sene önce

    Arayan kayıtlı bile olsa sadece numara gözüküyor farklı bir ayarı var mı arayanın ismini göstermek için

  13. Meliha 1 sene önce

    Hücresel veri kapali konum ve bluetooth açik olmasına rağmen telefon smart saati görmüyor teknik destek numaralarini ariyorum çaliyor ancak kimse açmiyor

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  14. Suat 1 sene önce

    Hayırlı günler bim den akıllı bileklik aldım şarj olmuyor bileklik açılmıyor

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  15. Hasan 1 sene önce

    Uygulamanın hava durumu bölümünü ne yaptıysam çalıştıramadım. Ne yapmalıyım?

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  16. Ömer 1 sene önce

    Uyku takip özelliğini calistiramiyorum. Bunun için ne yapmam gerekli adim adim anlatırmısınız. Uygulama ile senkronize ettiğimde hicbir veri görünmüyor sıfır yazıyor

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  17. Hasan 1 sene önce

    Uygulamada hava dueumu çalışmıyor mu? Ne yaptıysam açılmıyor.

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  18. Yazar
    admin 1 sene önce

    Merhaba tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.
    Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi veya 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  19. Mustafa Gürbüz 1 sene önce

    Merhaba bilekliğimi bağladım fakat bluetoth kapalı olduğu zaman herhangi bildirim gelmiyor açık olduğu zaman geliyor sadece fakat ilk aldığım da buletoth kapalı iken de bildirim ve aramalar geliyodu ne yapabilirim ?( Bilekliği alalı 4 gün oldu )

    • Yazar
      admin 1 sene önce

      Merhaba
      Sizlere konu ile ilgili detaylı bilgi verebilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri iletişim kanalları olan destek@ttteknoloji.com.tr mail adresi , 0 850 346 08 22 numaralı destek hattından tarafımıza ulaşabilirsiniz.

  20. Kbr 1 sene önce

    Ürün tütriyo ekranda polo smart yazıyo ve ne açılıyo ne kapanıyo sadece titriyo ne yapabilirim

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2021 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?