Bugünden itibaren birbirine dolaşmış kablolar arasında boğuşmak yok. Çalıştırdığında inanamayacağın bir ses kalitesi ve 4 saat kesintisiz şarj süresiyle mükemmel bir müzik deneyimi var, üstelik kablosuz bağlantı ile.

FESTİVAL HER YERDE

Freesound FS08 ergonomik ölçüleri sayesinde çantanıza bile sığabilir. Ancak ölçülerine yağmen yüksek teknoloji ile donatılmıştır. Sizinle her yere gelebilir. Açıkalanda muazzam bir performans gösterir.

Artık partiyi dilediğiniz yere götürebilirsiniz.

35 Yorum
  1. Rıdvan 5 ay önce

    Wi-fi baglanim yapamıyorum

    • TT Teknoloji Destek 4 ay önce

      Merhaba

      Cihazınızın bağlantısı wifi ile yapılmamaktadır.Bluetooth bağlantısı ile bağlantı sağlamanız gerekmektedir.

      • Dora 4 ay önce

        Şarj için girişini bulamıyorum

        • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

          Merhaba

          Ön kısımdaki yatay kısmı tırnak girişinden kaldırın lütfen.Şarj kısmı bu yumşak plastiğin altındadır.

  2. Ahmet 4 ay önce

    bim de aldığım fs08 cihazı az ses veriyor sanki 20 tlk pc hoperlörü gibi

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Cihazın + tuşuna basıldığında ses seviye artacaktır.Normal ses seviyesi artmaz , ses kısık kalırsa cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.Cihazınız ile ilgili aksaklık olduğu takdirde ivedilikle çözülecektir.
      Teknik Servis Adresimiz :
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      NU : 20-22
      Esenyurt –İSTANBUL
      Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
      Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834

  3. Mert ekiz 4 ay önce

    Ürünü alalı bir ay olmadı
    Bas kısmından cızırtı geliyor ne yapmam gerekiyor?
    Garantiye yollasam kaç günde geri gelir ve garanti kapsamında degişimmi oluyor yoksa onarımmı ?

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Cihazı aşağıda belirttiğimiz adrese göndermenizi rica ediyorum. Cihaz tarafımıza ulaştığında en kısa zamanda tamiratı yapılacaktır
      .Teknik Servis Adresimiz :
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      NU : 20-22
      Esenyurt –İSTANBUL
      Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.Anlaşmalı kargo şubesi Firüzköy şubesidir.Kargoya bilgi veriniz.
      Yurtiçi kargo şirket numarası : 391776834

  4. İsmail 3 ay önce

    Merhaba, polosmart bluetooth kulaklığımı windows işletim sistemli bilgisayardan kullanabilmem için driver istiyor ancak online bulamıyor ve driver desteği bulamadım. link verirseniz ya da windows ile nasıl kullanacağımı belirtirseniz müteşekkir olacağım.

    • TT Teknoloji Destek 3 ay önce

      Merhaba
      Herhangi bir driver uygulaması bulunmamaktadır.Bilgisayarınızda Windows işletim sistemi içerisinde bulunan bluetooth arama modunda cihaz taratma yaptığınızda cihaz görünecektir.Aksi takdirde Windows işletim sisteminizin bluetooth eklendi yazılımında aksaklık olduğunu belirtmek isteriz.

  5. ayyüce 3 ay önce

    sanırım cihazın şarjı bitti kablosuyla birlikte prize taktım ama anlam veremediğim bir şekilde dıt dıt diye ötmeye başladı. tekrar açtığımda da şarkı çalarken ya çalmazken fark etmez aynı şekilde ses çıkarıyor bu tam şarj olmadığı anlamına mı geliyor

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba

      Farklı bir micro usb şarj kablosu ile şarj ediniz.Aksaklık devam ediyor ise belirttiğim adrese ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  6. okan 3 ay önce

    ürünü bugün aldım laptop bağlanmıyor şarjan olabilir mi

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Bilgisayarınız Windows 7 ve aşağısı ise bluetooht bağlantısı dosya aktarımı için olabilir.Windows 8 ve yukarısı ise , FS08 SPEAKER farklı bir cihaza bağlı olabilir.Bunu kontrol etmenizi rica ediyorum.Aksaklık devam ediyor ise cihazı tarafımıza göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  7. sedat 3 ay önce

    Free soond BİM almıştım. Ses iyi kullanıyorum. Fakat tın tın diye bir elektronik ses veriyor açıkken arada ne yapmak gerekli

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  8. Fatih 2 ay önce

    Şarja taktığımda kırmızı bir ışık yanmaya başladı, batarya dolduğunda ışığın söneceğini veya başka bir renkte ışık yanacağını düşünerek beklemeye başladım ancak hoparlör üç saati aşkın süredir şarjda ve halen kırmızı ışık yanıyor. Kullanım kılavuzunda bataryanın yaklaşık iki saat içerisinde dolacağı yazıyor. Batarya dolduğunda, cihaz bir uyarı veriyor mu yoksa iki saat kadar şarj edip, tamamen dolup dolmadığına bakmaksızın şarjdan çıkarmalı mıyım?

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      2 saatlik şarj süresi sonunda cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.Herhangi bir problem olmayacaktır.

  9. Akif KULAÇ 2 ay önce

    Merhabalar ürünü BİM’den almıştım yaklaşık 2 aydır memnun bir şekilde kullanıyordum bugün birden aşırı şekilde cızırtı yapmaya başladı 2 sefer kapatıp açtım ama şimdi de ses kesilmeleri yaşanıyor.

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Cihazınız ile ilgili aksaklığı tespit edebilmemiz için teknik servisimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  10. Mukaddes 2 ay önce

    Ben cihazı bim den aldım şarj takıyorum cihaz açık vaziyette fakat kırmızı ve mavi ışık yanıp sönüyor. Normalde şarj etmediğim zamanda da aynı şekilde kırmızı mavi ışık yanıyor. Anlayamadım şarj oluyor mu şimdi?

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Kırmızı mavi ışık yanıp sönmesi bluetooth modunun açık olduğunu gösterir.Cihazınız bluetooth taraması moduna otomod da geçmektedir.Bluetooth taraması yaparken aynı anda şarj olmaktadır.

  11. atilla bey 2 ay önce

    cihazdan bugün iki tane aldım . cihazı nasıl şarj edebileceğim konusunda kullanım kılavuzunda bir bilgi mevcut değil. sadece bilgisayara bağlayarak mı şarj edebilirim. yoksa telefon şarj aleti ile doğrudan prize de takabilir miyim.

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Telefon adaptörü ve bilgisayarınızda bulunan usb girişi ile şarj edebilirsiniz.

  12. Arda 2 ay önce

    Cihaza sd card taktığımda mode değiştirdiğim halde şarkı başlamıyor nedeni nedir ?

    • TT Teknoloji Destek 2 ay önce

      Merhaba
      Micro sd hafıza kartınızın içindeki müziğin formatı MP3 olması gerekli.Müzik listeniz herhangi bir dosya içerisinde olmaması gerekli.Hafıza kartınızı taktıktan ve mod değiştirdikten sonra play tuşuna basmalısınız.

  13. Adm 2 ay önce

    Ürün sürekli bluetooth ayarında
    Usb takınca da bazen çalıyor kendiliğinden tekrar artık çalmıyor bir süre sonra yada hiç çalmıyor
    M tuşundan çıkmaya çalışıyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim

    • TT Teknoloji Destek 3 hafta önce

      Merhaba
      Ürününüzü incelememiz içi aşağıda belirtilen adresimize cihazınızı ücretsiz göndermenizi rica ediyoruz

      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  14. Batuhan G. 1 ay önce

    İyi günler. Bu cihazı (Freesound FS08) Bim’den aldım ve gayet güzel kullanıyordum. Bugün ilginç bir şey oldu; hafıza kartından müzik dinliyordum ve mod değiştirme sesini duydum. Ardından hoparlörün üzerindeki led söndü ve çalışmamaya başladı. Kapanmıyor, açılmıyor, hiçbir şey yapamıyorum. İnceleyebilirseniz çok mutlu olurum.

    • Batuhan G. 1 ay önce

      Sorun çözüldü, cihazı güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı. Pili de bitmemişti, ilginç.

    • TT Teknoloji Destek 3 hafta önce

      Merhaba
      Ürününüzü özenle inceleyeceğiz.Konu ile ilgili yardımcı olabilmemiz için aşağıda belirtilen adresimize ürününüzü göndermenizi rica ediyorum.
      Adres:
      Zafer Mahallesi
      169. Sokak
      Nu: 20 – 22
      Esenyurt İSTANBUL
      Anlaşmalı Kargo : YURTİÇİ KARGO
      Kargo anlaşma kodu : 391 776 834

  15. Batuhan G. 1 ay önce

    Sorun çözüldü, güce takıp çıkarttıktan sonra yine çalışmaya başladı.

    • TT Teknoloji Destek 3 hafta önce

      Merhaba

      Aksaklık olması halinde teknik desteğimiz her daim sizin hiç hazır bulunmaktadır.

  16. ekrem 1 ay önce

    Bu hoparlörün içinde kaç watt değerinde güç vardır? Hiç bir yerde yazmıyor Streo mu ve kaç watt

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Hızlı İletişim

Mesaj bırakabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.

Gönderiliyor

©2019 TT Teknoloji Her hakkı saklıdır

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?